mandag 19. januar 2009

Søndag 18. januar

Hopp!

I skrivende stund har jeg vært i USA 172 dager, jeg drar hjem om 149 dager, Mamma og Svein kommer om drøye 67 dager, og Pappa og Emma kommer om 122 dager. Blir godt å komme hjem snart nå...

Kirke igjen i dag da. Vi kjørte som igjen nedover tidligere, siden Laila måtte fikse det der nattverd greiene igjen. Så gikk det jo slag i slag frem til vi kjørte ut av kirken klokken kvart på ett.

Vi hadde planer om å spise mexican food i dag, men det ble byttet med Chili´s. Så da kjørte vi opp der, og jeg klarte ikke finne noe som fristet noe særlig selvølgelig. Endte opp med en Bacon Burger, selv om jeg visste det ble burgere til middag senere og.

Etter mat kjørte Monica meg og Jeff hjem, og Don & Laila dro bort. Var ikke så mye å finne på, så ringte Mamma først, før jeg ble sittende å se på NFL på TVn, samt ha noen TV-serier på PCen.

Etter kirken halv 7, så dro vi hjem og laget burgere igjen. Så på den andre NFL kampen og nå er finalistene klare. Cardinals som jeg tippet, spiller mot Steelers den 1. februar, når jeg kommer hjem fra Savanna, GA.

Fri i morgen, samt at jeg skipper tirsdag for å se hele Inauguration greia til Kongen (red. anm. Obama :P ). Sneikss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hei

Ikke noe skulking takk, da får du ikke mer lommmpenger :-)

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Godt med fridag idag eller??
Lykke til med innsetting av President Obama. Det blir jo litt spennende.

Snakkes.

Klemz fra mamma