tirsdag 20. januar 2009

MLK Jr. Day

Hei,

Ikke mye å si om dagen i dag egentlig. Men uansett, jeg våknet rundt halv 12 og stod opp like etter. Begynte å se på CNN, samtidig som jeg så på TV-serier. Tok en dusj, og gjorde det samme frem til middag.

Slappet så av i en god stund, før jeg ble ropt inn i stua og ut på terassen. Det snødde! I Cartersville! I Georgia! Det snødde i 20 min eller noe sånt, og vi ble optimistiske på at skolen skulle bli stengt, men alt tyder på at den er åpen i morgen også. Er meldt snø i morgen, men vet ikke om det kommer noe.

Så på 24, før jeg har sett nyheter og nå Leno. Skal vel ta å finne senga nå, siden klokken er 12.24 AM, og om elleve og en halv time så blir Obama inaugurated som den 44 presidenten i USA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jippi... Snø..

Blir det snømann da???


Mamsen