søndag 18. januar 2009

Let's go Colonels, let's go!

Hooy, og god lørdag...

Hadde planer om å sove til noon i dag, som jeg bruker på lørdager, men av en eller annen grunn var jeg lys våken klokken ti, så stod opp og leste litt ferske nyheter, før jeg fant ut at jeg skulle mekke meg noe frokost. Ingen var hjemme, så lurte til meg et par skiver av det nybakte brødet som Laila bakte i går. Pålegg? Leverpostei seff! Kom på at jeg hadde 5 bokser i kjøleskapet enda. Det smakte himmelsk!

Resten av formiddagen ble brukt til å slappe av med CNN på TVn. Obama hadde sånn togreise-greier i dag, så ble sittende å så på det i mange timer. Snakket også med BeFs en periode, men han stakk jo etterhvert.

Etter middagen gjorde jeg meg klar til å dra på kamp, og rundt halv sju så kjørte jeg og Don ned til QT så jeg kunne ta ut penger, så bort til Cass. Parkeringsplassen var stappfull, så vi tvilte på at vi fikk sitteplasser inne, og det gjorde vi heller ikke i starten. Lady Colonels spilte når vi kom, men når den kampen var ferdig, så fant vi etterhvert en ledig sitteplass vi også. Kampen startet rundt 7.45, og vi eide Cartersville fra start til slutt.

Rett før pause, med 0,5 sek på klokken, så tok Kromaine Winters en sånn som jeg gjør på spill hele tiden. Skyter fra egen halvdel, og som regel så treffer jeg ikke kurven med sånne tilfeldige skudd.. MEN Kromaine traff for faen! Det tok av i hallen, ingen kan si at de ikke ble imponert over det. Fra egen banehalvdel, nesten nede ved egen kurv, og han traff kurven på andre siden. Imponerende!

Etter pause fortsatte vi å rundspille C-ville, og vi endte opp med å knuse byrivalen vår 69-45. Godt å endelig kunne se Cass vinne en kamp jeg er å ser på. Sikter da til football-kampene jeg så. Jeg tror faktisk at varsitylaget vårt kan nå state i år, og det ville vært konge om de hadde gjort det. Er 11-6 nå etter 17 spilte kamper.

Da kampen var ferdig, så kjørte jeg og Don ned til Dairy Queen og kjøpte oss is, før vi dro hjem. Mer enn det skjedde det ikke, og nå skal jeg finne senga. Har lagt ved både bilder og video under. Kommentarer er også hyggelig btw...





Ingen kommentarer: