lørdag 17. januar 2009

Fredag 16. januar

Endelig fredag, endelig langhelg! Har bare blitt mer og mer sliten for hver dag som har gått denne uken, og i dag morges var jeg helt skutt. Kaldt var det og. -15 på celsiusskalaen, og det "kan du jo dø av". Les lengre nede og du vil fortstå...

Vi var på activity bell schedule i dag, siden vi skulle ha pep-rally på slutten av dagen. Timene er dermed kortere, så satt i 1st period, leste Digg.com, og snakket med Bjørn-Erik på MSN. Var så trøtt at jeg bare vill dra hjem og sove, men nei..

2nd period og government. Coach Philley var tilbake i dag, etter nesten en uke borte. Han sa han håpte på fri idag, men ble ikke det. MEN hør her nå; To andre fylker stengtene skolene i dag pga. KULDE. Jepp, 15 minusgrader var nemlig farlig, siden ungene her ikke har skikkelig vinterklær, og de kan jo fryse ihjel, og få sånn hypothermia... Jeg holdt på å dette i golvet, men så oppdaget jeg at Philley var jo seriøs på nyheten sin. USA er sært.. Du dør ikke av 15 minusgrader for faen. Dog hadde jeg tatt en fridag om jeg hadde fått :P

3rd period er vanlig lengde, siden man ikke kan korte ned på lunsjperiodene. Det vi gjorde var å ta en vocab test, lese mer på epicen om Gilgamesh, og gjøre oppgaver. 4th period var kort, så satt å spilte Nintendo 64 spill på emulator, mens vi ventet på å bli dismissed til the gym.

Så, pep-rally... er tragisk på min skole. Vel, ja vi har school spirit og alt det crappet, men organiseringen av pep-rallyene er forferdelig. Er ikke rart dette er bare vår andre dette skoleåret, mens mange andre skoler har annen hver fredag osv. during football season. Men ja, etter å ha stått en time, sett på høye basketspillere som prøvde å dunke ballen, og cheerleadere som feiler alle hopp, så ble vi dismissed og fikk dra hjem.

Kom hjem, slappet av litt, før jeg la meg i sengen og sov en time frem til middag. Etter middag snakket jeg med Petter på MSN, før jeg tok en dusj og følte meg mye bedre. Så på gårsdagens Tonight Show, og nå skal jeg finne senga tenkte jeg.

Men før jeg avslutter, så vil jeg gratulere min gode kompis hjemme i Norge, Petter Strand med 17-årsdagen. Kjedelig at jeg ikke er hjemme og blitt med på feiringen, men vi får ta det igjen til sommeren. Håper du får en fin dag! Gratulerer!

Her skulle jeg ha et bilde av meg og Petter for mange år siden, men fant ikke bildet akkurat nå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Go hælg te dæ å Martin ;-)

Æ ska lesa læksa og eillers bære daffe heile hælga. E slitn ætte uka æ å. Hardt å vær student ja. Men de semestere her kjæms te å gå fort da. Simsalabim så e du heim ijæn og da ska æ grus dæ i Buzz :-)

Klæm fra Tone Elisabeth