torsdag 22. januar 2009

Onsdag 21. januar

Hepp..

Ikke mye å skrive om dagen i dag, men skal gjøre det likevel. Jeg våknet overraskende lett da klokken ringte 06.30, tok en dusj, spiste frokost og kom meg på skolen.

Første time ble brukt til å jobbe med flash igjen. Jeg og Hayley slet sinnsykt med å tegne en stygg liten fisk som vi skulle lage, men resultatet ble da bra. Får se om jeg legger ut noe når prosjektet er helt ferdig.

Resten av dagen gikk rimelig sakte, og det var godt å komme seg hjem. Ringte mamma og snakket med henne en halvtime, før jeg ringte pappa. Spiste middag, slappet av, og dro i kirken.

Kom hjem klokken 9, og har brukt resten av kvelden på å se på sesongstarten på Lost. Mer er det vel ikke å si om dagen?

1 kommentar:

Anonym sa...

"stygg liten fisk" Det er så norskt. :']