fredag 5. desember 2008

Torsdag 4. desember

God kveld, God morgen eller bare Hei!

Dagen i dag har egentlig vært ganske grei, men kjenner det skal bli godt med helg igjen. I algebra spilte vi hangman, og gjorde vel ikke noe nyttig whatsoever. Da jeg kom til US History forventet jeg at Jonathan skulle levere inn prosjektet til gruppen vår, men neida.. Noe var visst "ikke i orden" enda. Vi fikk dermed 0 på den, og nå er karakteren herpa. Så jeg tok å samlet inn spørsmålsarkene våre, og brukte 3. time til å gjøre det på egenhånd. Jeg ble jo ferdig på en skoletime! Jonathan hadde mange dager! Sendte den inn til Coach Allen og håper vi får den tellende.

I multimedia så fortsatte jeg og Nick med spillet vårt, før Nick drev å snakket norsk. Alltid artig å høre på folk som prøver seg på norsk :D Skoledagen var raskt over, og jeg dro hjem, men simkortet hadde ikke kommet i dag heller. Blir vel i morgen.

Resten av dagen har jeg bare laffet rundt, hørt på musikk og lest i boken min. Har også snakket litt med Pappa på MSN, og Tone på Facebook. Nå skal jeg finne sengen og få meg litt søvn før det er skole igjen.

Julestemningen begynner også å komme nå. Blir aldri jul uten litt DDE julemusikk :)








Jula den kjæm, åran dæm går
Når vi trur at vi skjønne e det nå vi itj forstår
Tida den kjæm, livan vårres går,
og det va du som gjor mæ tankefull i år.


P.S. Alle utvekslingsstudenter, om ikke mangene dagene kommer jeg til å legge ut Grevinnen og Hovemesteren slik at dere som vil ha den, fortsette den Norske tradisjonen, kan få se den! Men ikke før 23.! :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

JAAA TAKK MARTIN:D Grevinnen og Hovmesteren MÅ man jo se!!! Det er jo same procedure as every year !

Linn sa...

JA, legg den ut!! Men hvor har du fått tak i den?

EinarB sa...

Hei Martin!

Jeg har ofte lest rapportene dine fra USA og syns de er veldig lærerike. Jeg er ansatt i videregående skole og har interesse av å få innblikk i hvordan systemet i USA virker.

Som takk for langvarig "lurking" får jeg også bidra litt til julestemningen med en forhåndstitt på Hovmesteren, noe jeg lagde på nyåret i år.

Keep up the good work!

Anonym sa...

Og jeg som alltid går glipp av sendinga på lille julaften her hjemme :-) Da kan jeg jo se den på bloggen din! Du er super:-)

Klem fra Tone E

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.