lørdag 6. desember 2008

Fredag 5. desember

Yes, da var det endelig helg igjen, og det gjenstår 10 skoledager av dette semesteret. 10 dager til juleferie!!!

Stod opp tidlig i dag, eller våknet tidlig. Tok en dusj i det klokken ringte på 06.30, og fikk etterpå hevet i meg noe rask mat, før bussen kom. Var sinnsykt kaldt i dag, men jeg som kommer fra kalde Norge må bare holde ut, spesielt når folka her sier det ikke er såååå kaldt.

Gjorde litt lekser i biblioteket, før jeg gikk til klasserommet. Da hadde til min, og andre store fortvilelse, Mr. Levine ikke kommet enda. Vi ble altså stående utenfor brakken i 10-15 minutter mens vi venter, og frøs noe sinnsykt! Han kom da announcmentsene gikk mot slutten, og timen ble utrolig kort.

I US History, så vi først på presidentvideoen, og mangler nå fire stykk før vi skal ha prøve om dem. Etterpå tok vi litt notater, før timen var over. Gikk til Web Page Design, hvor jeg jobbet med FBLA nettsiden i 90 strake minutter, før det ble lunsj.

Siste timen i Multimedia jobbet jeg og Nick med den powerpointen, eller spillet vi lager. Må bli ferdig på mandag, siden det egentlig var due i dag, men siden jeg er så flink student så slipper jeg unna :P Fikk faktisk et silver card av Ms. Newsome i dag. Lærerne på skolen får 4 slike kort i semesteret som de kan gi til de beste, eller studente de mener fortjener det. Så, takk til Ms. Newsome som ga meg det :D Med det kan jeg slippe unna detention... Ikke at det kommer til å skje, men uansett :P Kan også få free candy en gang i måneden visstnok.

Da jeg kom hjem så lå det en pakke utenfor døren, og yay, det var telefonen og det nye simkortet mitt. Telefonen bruker jeg ikke, men sim kortet plasserte jeg i iPhonen og har endelig unlimited texting osv.

Vi dro ut for å spise middag i dag, og etter å ha lett etter en ledig, og ÅPEN restaurant, så endte vi opp med Mexicana Grill hvor jeg hadde Chicken Nachos som vanlig. En liten tur innom Lowe's, Dollar Tree og QT før vi dro hjem igjen.

Stakk ut en liten tur og pratet med Ashley og AnnaLee, men så fikk AnnaLee kjeft siden hun ikke var hjemme, og faren truet med å ta tilbake bilen hun fikk i gave til jul... Sær situasjon, men uansett. Snakket med folk på MSN, før jeg nå skal finne sengen. Håper å kunne sove litt lengre i morgen!

Sneiks!

Har forresten lagt ved et bilde av bussruten min, som jeg tegnet opp. Ja, sikkert ikke interessant, men care, dere får se det uansett.

1 kommentar:

Erika Ulrika sa...

Haha, ikke en dårlig bussrute gitt :p Hm, jeg får ikke tatt buss en gang jeg x) Noe jeg er glad for, for de er ikke de beste bussene akkurat :]