søndag 7. desember 2008

Lørdag 6. desember

Jess, det er lørdag og jeg har egentlig ikke mye å skrive om, men uansett... Sov lenge i dag. Våknet først klokken ti på seks, men kom på at det var lørdag, så sovnet igjen og våknet rett før klokken 12. Stod opp, tok en dusj og fikk servert omelett til frokost av Laila. Jeff var borte, Laila dro på shopping og Don jobbet, så ble sittende hjemme å gjøre ingenting i noen timer. Snakket med litt folk på nettet, før Laila kom hjem, med lunsj til meg! Hah, her får jeg alt servert :P Bacon Double Cheeseburger og fries fra Checkers.

Så begynte jo dagens høydepunkt... Alabama Crimson Tide mot Florida Gators i the SEC Championship game. At Georgia ikke spiller er irriterende, men når først disse to lagene møtes, så er det enda mer irriterende at Gators vant kampen! Ble servert middag mot slutten av kampen, før jeg gikk en liten tur i kjelleren og prøvde Call of Duty: World at War som Jeff har skaffet seg. Et veldig godt spill, men jeg sliter med sånne skytespill :P Ser jo ikke hvem som er hvem!

Resten av kvelden har jeg bare tekstet med mobilen, snakket med Ingrid og flere på MSN og sett på America's Most Wanted på TVn. Lørdagskveldene her er utrolig sære, siden jeg må opp til 8 neste morgen..

God natt!

Btw, så mye gleder jeg meg til NYC:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, lure på nå æ. Har du tatt me dæ vinterjakke?

Tone E

Anonym sa...

Hallo.

Du blir litt bortskjemt der borte.... Nyt det mens du kan..:-)

Sender pakke i morgen. Håper du får den før jul, men ikke sikkert altså...

Klemz fra mamma