mandag 8. desember 2008

Søndag 7. desember

Hoohohoy!

Da var det søndag igjen, og helgen er vel egentlig over. I dag sov jeg til rundt 8.15, før jeg stod opp og tok en dusj, spiste pannekaker til frokost og dro i kirken. Som vanlig så er det ikke så mye å skrive om kirken, men i dag var Bob læreren i vår bible class, så det var litt morsomt. Etter bible study og worship dro vi til Achworth, hvor vi spiste lunsj på Five Guys igjen. SINNSYKT gode burgere de har.

Etterpå kjørte jeg, Laila og Monica til Lennox Square hvor vi fant Apple Store og jeg tilfeldigvis plukket opp en liten MacBook Pro! :P ENDELIG så sitter jeg her med Macen jeg har ventet på i mange måneder, og år. Monica skaffet meg en $200 discount også, så jeg er glaaaad! Etter å ha glist fra øre til øre mens vi gikk inne på senteret, så kjørte vi hjem og jeg brukte en 40 minutter på å åpne Macen, ta bilder og få fyrt opp beistet...

Etter å utforsket Macen i en liten stund, så var klokken såpass mye at det var på tide å kjøre tilbake til kirken, og hjemme var vi ikke før 20.45. Var innom Ingles og Little Caesars før vi dro hjem, med Pizza :D

Resten av kvelden har jeg brukt på å installere programmer på Macen, lagt til musikk osv. Bare for å teste hvordan det var å importere og eksportere bilder til Macen, i tillegg til å teste iMovie, så laget jeg en liten film med bilder fra unboxingen tidligere i dag.. Bare en rask test altså.

2 kommentarer:

Leonie sa...

Ah, hærlig Martin! Tipper du e fornøyd i hvertfall! :D

Anonym sa...

hva med æ, ø og å på tastaturet?