tirsdag 9. desember 2008

Mandag 8. desember

Hepp!

Nå er det mandag, og bare 19 dager igjen til jeg reiser til New York City for å møte Nathalie, Ingrid, Markus, Klara, Karoline, Vegard og flere. Jeg gleder meg så sinnsykt!

Stod opp til vanlig tid, tok en dusj og spiste frokost. Hadde god tid før bussen kom, så innstallerte Photoshop på Macen og lette på nettet etter Madden NFL 08 som ble sluppet for OS X, men uten hell.

Dro på skolen og begynte med leksene. Første time gikk vel egentlig ganske så raskt. Jeg gjorde ferdig US History leksene, før jeg så litt på oppgaven min kunne gjøre om vi orker.

US History var utrolig chill. Vi tok først notater for de siste fire presidentene, så nå er vi klare for prøve. Så kommer det beskjed fra Coach Allen at vi er ferdig med notatene for i år, noe som ble godt mottatt i klassen.

Tredje time, web design, ble brukt til å mekke på nettsiden for FBLA, og nå er det straks bare å putte inn bilder og all teksten, så blir dette bra. Bør kunne få dette ferdig før fredag.

Siste time ble brukt til å mekke den "Who Wants to be A Millionaire" greia til meg og Nick. Utrolig mye arbeid, men vi blir ferdige i morgen. Etter skolen så snakket jeg litt med Ashley før vi tok bussen hjem.

Hjemme så har jeg egentlig slappet max av. Tok en telefon til Pappa for å teste mikrofonen på Macen, noe som funket utmerket. Etterpå så ble det jo middag. Kylling og potetpannekaker (...). Resten av kvelden så pratet jeg med folk og bare gledet meg til NYC. Ble servert chocolate chip cookies før jeg tok kvelden.

Men runder av her, og tar kvelden.. Vi snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

NYC :]

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Ja du gleder deg fælt til å dra på tur ja, skjønner eg. Det blir sikkert kjempespennende....

Her er det fint vintervær og -7 grader. Så vi har jo fått litt
julestemning her no.

Håper du får pakken din før jul da. Der er det pakker fra naboer
og oss selvfølgelig.

Vi snakkes.

Klemz fra mamma