onsdag 10. desember 2008

Tirsdag 9. desember

Morn!

Dagen i dag har vært rolig egentlig, men jeg sier det igjen; Jeg gleder meg sykt til juleferie nå! Håper bare at Explore America sender meg/oss litt mer info snart, så man kan begynne å google på hotellet og nærmiljøet. Er jo tross alt bare 18, snart 17 dager igjen!

Våknet opptil flere ganger i dag, først gang klokken 04.50. Stod opp i det klokken ringtee 06.30. Tok en dusj og slappet av med et par pizzabiter og musikk før bussen kom. Kaldt var det i morges og.

Den første timen gikk egentlig ganske så raskt. Hadde lekser og assignments å gjøre hele timen. Før 2nd period så er det advisement på tirsdager, og i dag hadde vi besøk av America Intercontinental University.

2nd period ble brukt til å se en film om de viktigste hendelsene mellom 1965 og 1969 og etterpå review før EOCTen vi har neste uke. Tredje time brukte jeg og Brian på å fikse mer på FBLA siden, og vi er i rute før fredag som er deadline.

Kjedelig lunsj, før siste periode hvor jeg og Nick gjorde ferdig spillet vårt, men vi rakk ikke å spille det før det ringte ut, så blir i morgen istedenfor.

Når jeg kom hjem, så lå det to ting meg i posten. Et julekort fra Tordis oppe i Massachusetts, og dagens høydepunkt; Pakkebrev fra The Wostrycks! Juleblad, sjokolade, kort og konfirmasjonsbilde av Tor. kjempegreier, og tusen takk skal dere ha! Sjokoladen er snart borte, vet ikke helt hvor det blir av den jeg.

Panini til middag, før jeg bare har slappet av. Snakket med Tone på MSN, før jeg tok kvelden. Nå skal jeg prøve å få meg en god natt søvn før morgendagen. Som ikke er noe spesiell whatsoever. Eller er jo kirke.. Onsdag :(

Najt!

1 kommentar:

Leonie sa...

Åh, æ bli så glad for at du nevne New York turn kvar dag Martin! ;p haha

Neida, dåkk får kos dåkk, dåkk som fikk fær... F*ens AFS altså.