torsdag 11. desember 2008

Snart ferie?

Hei,

Jeg er utrolig lei av å blogge det samme hver dag jeg, så må prøve å få finne andre ting å blogge om etterhvert. Jeg lover å bruke helgen som kommer, eller helgen etter til å skrive et par lange innlegg om interesante tema for dere som skal reise til neste høst. Jeg har mye å fortelle om perioden før man drar.

Men ja, dagen har vært... normal? Det regnet noe helt jævlig i natt og i morges, så vi hadde, og har flood warning, så det så. Dro på skolen og kjedet meg ihjel og tekstet med Martine i den første timen. Lærerne begynner å bli så utrolig slappe nå, men kan liksom ikke bare slippe alt, siden vi ikke er ferdige med EOCTs og Finals enda.

Coach Allen var chill i dag og. Vi hadde vår siste lekse til i dag. Til i morgen har vi bare bonuser, og øve til prøvene vi har i morgen. Men ellers så er US History ferdig, og det er litt trist. Coach Matthew Allen er uten tvil blant mine topp tre lærere of all time. Ja, til tider streng, men alt i alt så er lille Coach Piggy en utrolig konge lærer.

Resten av dagen var vel og ganske chill egentlig. FBLA nettsiden ble fikset på i web design og i multimedia leste vi bare en bok. Godt å vite at vi bare har 7 skoledager igjen dette året, og 5 av de går bort til tentamen og chill..

Ettermiddagen brukte jeg på et extra credit prosjekt til matteklassen, spiste middag, før vi var i kirken en tur, samt Dairy Queen etterpå. Snakket også med Pappa innimellom alt dette. Jeg planlegger å ringe deg i morgen Mamma, så sånn rundt halv elleve bør du være ledig. Si ifra om det passer dårlig, så ringer jeg en annen dag.

Skal prøve å runde av her jeg, men som jeg skrev i innledningen, så skal jeg prøve å få skrevet litt andre typer innlegg etterhvert, samt finne en annen måte å skrive på. 17 dager til New York, snart 16.. Jeg er klar... Er dere andre klare?! Utenom Leonie da. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Litt forandring i emner i bloggen vil være en positiv endring.

Anonym sa...

Hei lille venn.

Sikkert ikke noe særlig mer som skjer på skolene her i landet heller nå før jul. Dagene går vel litt seinere også når det ikke er noe som skjer....

Men i allefall så er det vinter her i Stjørdal for tiden. Nå er kl 09.00 og det er -15 grader ute.. Altså kaldt.....

Me det er fint så vi begynner å få litt julestemning er..

Vil gjerne at du ringer i kveld Martin. Det skal bli koselig å snakke med deg igjen. eg skal holde meg våken.

Følger du med på håndball EM da?
Norge er i semifinalen...

Ha en fin dag.

Klemz fra mamma