fredag 12. desember 2008

Er det ikke helg enda?

I dag våknet jeg til enda mer regn, regn og atter regn. Var værre i dag enn i går morges faktisk. Våknet ti minutter senere enn vanlig, så måtte ta en rask dusj og hive i meg noe mat.

Skolen i dag var egentlig ganske rolig, men det skjedde en hel del. Absolutt ingenting i 1st period, to prøver på 90 minutter i US History. Den første gikk ut på å skrive alle presidentene i rekkefølge og når de satt som president. Den andre var spørsmål fra kapittel 1 til 32. Begge gikk rimelig greit, og jeg håper virkelig jeg går opp, og ikke ned, siden det vil bekke meg under 90 i faget.

Jobbet som en gal med FBLA siden i web design, og det samme i Multimedia. Den er due i morgen, og vi er ikke helt ferdig enda. Resultatet blir bra, men dessverre tror jeg det er litt for tamt til at vi kan vinne region og state. Men vi får se.

Kom hjem, og ringte Mamma. Pratet med henne i en 45 minutter, før Domino´s ringte på døren med tre ferske pizzaer. Laila og Don dro bort i kveld, så jeg brukte kvelden på å slappe av, i tillegg til å jobbe på extra credit prosjektet til Algebra. Ble ferdig, så da burde jeg ha over 90 i det faget og.

I tillegg fikk jeg en liten pakke fra Bestemor i dag Kort, og to sjokolader. Melkesjokolade og Firkløver! YAY! :D

Nå skal jeg finne senga, trøtt som f...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo.

Takk for en lang og koselig prat igår kveld. Leverlenge på disse pratene våres jeg vet du. Håper pizzaen sakte godt. Du har det bra skjønner jeg...

Her er det kaldt i dag og men litt varmere enn igår -5 grader.
Skal på jobb snart nå.

Ha en fin dag og håper du kom deg på skolen og at det ikke snødde inatt.

Ha en fin dag.

Klemz fra mamsen