torsdag 4. desember 2008

Onsdag 3. desember

Har ikke særlig lyst til å blogge nå, men gjør det likevel, for dere som leser sin skyld...

Våknet tidlig i dag, av at Ashley sendte en melding og lurte på når bussen bruker å komme om morgenen.. Da var klokken 05.40.. Sovnet igjen, men våknet klokken 06.30 og da sto jeg opp for å dusje og ordne meg. Hadde overraskende god tid i dag, så mekket meg en minibaguett med pepperoni til frokost.

Bråket jeg fortalte om i går, i Algebra fortsatte i dag, og i dag fikk Mr. Levine nok. Plutselig kommer det fra han; "Ok, enough! SHUT UP!". Da ble det fort stille, men ti sek senere, og de var i gang igjen. Han skrev opp 7 stykk for ISS (In School Suspension), så blir en liten klasse neste uke.

Hadde en rolig dag i US History i dag også. Så en lengre dokumentar om perioden før Vietnamkrigen, før vi svarte på spørsmål fra boken. Ganske greit å slippe notatene for en dag. Chill i web design og multimedia, før det var å dra hjem.

Da jeg kom hjem så ble jeg skuffet over at sim-kortet mitt ikke hadde kommet enda, men fikk senere en naturlig forklaring. Nå jeg og Laila bestilte det, så skrev hun sitt kredittkortnr, men Don's personinfo. Når det ikke stemte overens, så gikk ikke ordren igjennom. Så hun bestilte på nytt i dag, så burde være her på fredag.

Ble etterhvert middag, før vi kjørte ned til kirken. Rolig dag der og, siden vi har splittet youth klassen nå. Så det er bare 7 stykk igjen, inkludert meg. Etter kirken så kjørte vi hjem igjen og jeg snakket med folk på MSN, mens Don lagde brownies! NAAAAM!

God natt, sov godt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Brownies til kveldsmat??? J ja du koser deg ihvertfall.
Håper skoledagen blir litt bedre idag da... Håpløst når det er sånt leven..

Bare ikke DU kommer opp i noe bråk så...

Ha n fin fin dag, vennen.

Klem fra mamsen