onsdag 3. desember 2008

Tirsdag 2. desember

Jess, da var det tirsdag igjen, og jeg kjenner jeg er lei av skolen! Blir utrolig godt med en lang juleferie, og ikke minst en tur til New York til nyttår!

I dag var jeg nok en gang trøtt, men fikk somlet med på badet, tok en dusj, og prøvde å få i meg en pop-tart, men kjenner jeg skal på butikken i morgen og se om jeg kan finne noe annet å spise. Stakk ut til bussen, og fyrte opp musikken min.

Vi hadde ingen lekser til i dag, men jeg gikk likevel til biblioteket, og begynte på leksene som er due i morgen, onsdag. 1st period ble nok en gang utrolig urolig, og i dag igjen fikk Mr. Levine nok. Ok, la meg beskrive Mr. Levine. Han er en hyggelig, gammel, og litt for snill gubbe, som innimellom glemmer ting osv. Han har gang på gang, sagt at dette er siste sjanse til å holde kjeft, eller som han sier "be quiet". Likevel gjør han aldri noe med det, og bare lar mexicanerne bråke og styre. Jeg er lei, og glad vi har ferie snart. Bare jeg står på EOCT så er jeg fornøyd.

Gikk til advisement, hvor jeg småsov i de 35 minuttene det varte. 2nd period var ganske chill i dag. Coach Allen er vel heller ikke helt klar for å komme tilbake etter ferien, i tillegg er han småsyk, så i dag startet vi med å se et "gammelt" innslag fra 60 minutes, om saken angående Emmett Till. Selv om det er en utrolig trist sak, så fant vi nok en plass å le. Skal se om jeg finner klippet i morgen, men har ikke tid nå. Ihvertfall, en fyr fra 60 minutes skulle oppsøke en kvinne som var innvolvert i saken, men i innkjørslen møtte han bare sønnen hennes. Etter litt småprat, så sier han "Ok, and I say good bye!". Så blir det stille i et par sekunder, før han fyren fra 60 minutes sier "You leavin'?".. Haha, ikke bare jeg som lo godt da.

Igjen så gjorde jeg ingenting i web page design, men nå må jeg og Brian snart se å bli ferdig med nettsiden som skal sendes inn til FBLA. Kjenner du deg litt igjen, BeFs? Artig å gjøre ting som dette bare dager før fristen? :P (UB tenker jeg på da, om det var noen tvil). Jeg og Nick fortsatte med spillprosjektet vårt i multimedia, før vi dro hjem. Satt å hørte på musikk med Ashley, mens vi ventet på den bussen. Vi er som jeg tror jeg har nevnt før, på 2nd load, noe som betyr at vi må vente i 25 min før bussen vår kommer. Irriterende.

Da jeg kom hjem så gjorde jeg vel egentlig ingenting nyttig. Slappet av før Laila ringte og lurte på hva jeg ville bestille fra Mc Donald's. Laila og Don kom så hjem med mat, før de egentlig stakk igjen med en gang. De skulle tilbake til IKEA for å få tilbake litt penger for noe de kjøpte da vi var der forrige uke. Spilte en kamp mot Petter online på Xboxen, før jeg egentlig bare har slappet av resten av kvelden. Hørt på musikk, lest litt i boken min, og spist litt norsk godteri.

Nå skal jeg runde av her, og servere noen få bilder. I morgen blir det nytt mobilabonnement, også er det kirke igjen. Vi snakkes!

Juletreet vårt.. Dårlig bilde, og treet er ikke helt ferdigpyntet.

Hehe, litt artig denne.

Pakke fra Tone! NAM!

Jeff er 16 år...

Flaskeetikett jeg laget i multimedia. Ble ikke så værst egentlig.

Baksiden, som har en liten vannskade. Håper du ikke ser det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul flaske:D

Anonym sa...

Det så virkelig ut som juletreet manglet litt pynt ja:p Klarer jo knap å se noe grønt ;D

Petter

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Fint at du klarer deg bra på skolen, selv om du er lei. Men dette tror jeg du klarer....

Kuult juletre da gitt. Får vel ta et bilde av våres når det blir pynta og sammenligne... Kanskje ikke helt det samme...

Kjempebra flaske etikett da gitt.. Du kan da mye rart du.

Skal sende pakke til deg i morgen, men kanskje det begynner å bli litt seint til jul, men håper det går bra.

Snakkes.
Klemz fra mamma