tirsdag 2. desember 2008

Mandag 1. desember

Hepp!

Da var desember her, det er mandag, og skolen er i gang igjen. Var tøft å stå opp i morges, men kom meg til slutt opp. Tok en dusj, men rakk ikke å spise frokost før bussen kom. Var meldt snø i dag, men ble skuffet da det ikke var noe som lignet på snø på bakken.

På skolen så gikk jeg til biblioteket og jobbet med lekser for onsdag, før jeg gikk til Algebra, som igjen er den værste/kjedeligste timen. Klassen er bare utrolig, og de bråker helt villt mye.

Er vel egentlig ikke noe særlig å rapportere fra de andre klassene heller. Vi tok bare notater i US History, gjorde ingenting nyttig i Web Design, og i Multimedia begynte vi med et prosjekt hvor vi skal lage et spill (i powerpoint..).

Da jeg kom ut av skolen begynte det å snø! Snøen la seg ikke på bakken, men på vei hjem fra skolen, inne i skogen, så lå det litt hvit snø! Rakk ikke å ta bilde, men det er ingen tvil om at de kommer snø hit denne vinteren.

Da jeg kom hjem så slappet jeg bare av, og når Laila kom hjem, så bestilte vi mobilabonnement til meg, og telefon... Ja, jeg får enda en gratis telefon :P Ikke at jeg har planer om å bruke den, men uansett...

Så fikk jeg pakke ja! Fra Tone :D Masse digg julegodt, stratos, seigmenn med mer! Prøver å spare litt, men tror det blir vanskelig. Skal prøve å hive i meg svenskgodisen fra IKEA først :P

Ellers så har jeg bare slappet at i dag, spist middag, pratet med folk på MSN. Mandager er ikke særlig spennende her, for å si det sånn. Laila tok å sjekket karakterene mine istad og slik ser de ut nå:

  • Algebra 1: 82
  • US History: 97 (!!!!)
  • Web Page Design: 100
  • Multimedia: 92
Så, om du har fulgt med i bloggen og sett hva jeg har hatt tidligere, så er dette en utrolig positiv utvikling. Nå gjelder det bare å jobbe som f... frem mot EOCT om et par uker, eller er vel under to uker. To dager, enda færre skoledager. Snart jul jo!

God natt! :) Kommer bilder i morgen, orker ikke begynne med det nå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis me goe karaktera. Fortjent litt godis da ;-)

Tone E