mandag 1. desember 2008

Søndag 30. november

Hepp!

Da var 1. søndag i advent her, og dagen her har vel vært som alle andre. Stod opp klokken 8, tok en dusj, spiste frokost og slappet av før vi dro i kirken. Ble værende til halv ett, før vi dro til Ming Moon å spiste.. Kinamat..

Dro hjem og så på football, og bare slappet av, før jeg ringte Mamma, og etterpå dro vi tilbake til kirken igjen. Hadde song service i dag, siden vi hadde snack & yak. Snack & Yak er rett og slett mat og dessert etter kirken. Greit nok egentlig, men vi hadde clean up i dag, så var ikke hjemme før kvart på 10.

Da jeg kom hjem fikk jeg en mail fra Amazon at det var problemer med ordren min, de fikk ikke trukket pengene fra kontoen min. Hvorfor? JEG ANER IKKE! De sa ikke engang nøyaktig hva feilen var. Jeg har satt mamma og pappa på saken, så de får kontakte banken og høre Nå kommer jeg ikke inn i nettbanken heller nemlig. Mulig banken tror jeg har blitt svindlet, lol?

Kort blogg, men nå er jeg litt irritert, og sliten.. Er meldt snø i morgen! og helt til tirsdag. HAH! Jeg tviler, men sier ikke nei takk til en fridag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Leste mailen i kveld og fikk ikke gjort noe med dette idag.
Jeg reiser på kurs i morgen tidlig, og da har jeg videresendt mailene dine til Svein så kanskje han kan spørre i banken for deg.

Kommer ikke tilbake før på onsdag kveld.

Kanskje pappa kan gjøre noe med det og. Du får spørre han om det.

Lykke til med snø......

Klemz fra mamma