søndag 30. november 2008

Lørdag 29. November

Hei!

I dag var det lørdag igjen, og ferien nærmer seg slutten ganske så fort. Jeg sov ikke så lenge i dag faktis, våknet rundt klokken ni og fikk ikke sove igjen. Ble liggende å høre på musikk i en liten time, før jeg stod opp.

Spiste litt frokost, før jeg slappet av til klokken ble 11. Tok en dusj, og da jeg var ferdig begyte pregame showet før kampen mellom Georgia og Georgia Tech. Ble jo så sittende å se på UGA kampen, som endte med TAP! Vi har vunnet syv år på rad, og til pause så alt ut til å gå mot nok en seier, men i 3rd quarter så eide Tech alt og alle. Ble ikke bedre når Richard Samuels, som graduated fra Cass i fjor, som junior, fumblet ballen under en kickoff return, og Tech gikk på og endteo opp med nok en TD. Ble spennende i siste kvarteret, men Tech vant tilslutt kampen med 3 fattige poeng.

Etter kampen startet nok en kamp, Iron Bowl mellom Auburn og Alabama. Ble sittende å se på den, samtidig som jeg spilte litt Madden NFL. Etterhvert ble det litt middag, rester fra Thanksgiving selvfølgelig. Etterpå ringte jeg pappa, og endte opp med bestille MacBooken min, som du kan se i posten under. Ikke billig, men absolutt verdt pengene.

Da Alabama hadde knust Auburn, så kom Mammy og Doug, og Jeff fikk iskake og gaver. Han er nemlig 16 år i dag, så da ble det en liten feiring. Bursdager her er forresten utrolig forskjellig fra Norge, uten at jeg skal gå inn å beskrive skikkelig.

Etterpå så har jeg vel egentlig bare slappet av, med litt mer Madden NFL, pratet med folk på MSN og lest litt om Macprogrammer jeg trenger. I morgen er det kirke igjen, så skal finne senga! Heei!

Ingen kommentarer: