fredag 26. desember 2008

Torsdag 25. desember - Christmas Day

Hoho!

Da var vel egentlig Christmas Day ferdig, og det ble da en god dag, men ikke i nærheten av julaften i Norge. Ble vekket klokken 9 tror jeg, men drøyet det i 20 min, før jeg stod opp. Da hadde Monica allerede begynt med pakkene. Don & Laila stod etterhvert opp, og pakkene ble delt ut. Jeg fikk da mine 6, og jeg ble riktig så fornøyd, det samme ble de andre med gavene jeg ga.

Vet det er sært, men dette er litt av det jeg fikk:

  • Head Phones av Jeff.
  • Design bok av Monica.
  • Sjokolade, flakslodd og Pondus av Petter.
  • Skjerf og Hårgele av Magnus.
  • iPhone 3G dock av Don & Laila.
  • $100 cash av Don & Laila. Turpenger :D

Så, jeg er fornøyd med det jeg fikk jeg. I tillegg kommer det andre jeg fikk fra Norge også. Tror jeg skal ha nok penger til New York shopping :p Ikke at jeg har planer om å shoppe sååå mye da. Don & Laila ble fornøyd med gavekortet, det samme ble Jeff. Han hadde visst aldri fått et så stort gavekort på GameStop før :p

Etter pakkene var borte, så mekket Don frokost, og det ble Sausage Biscuits (and gravy). Ble mett, og etterpå gikk alle og slappet av, eller så på "A Christmas Story". Den filmen sendes 24 timer i strekk fra 8 i går kveld, til 8 kveld på TBS. Jeg lover at jeg ALDRI skal se den filmen igjen, fordi man blir så lei.

Jeg dusjet og ordnet meg litt, før Mammy, Grandaddy og Wally kom på lunch/middag whatever. De kom me enda flere gaver, og jeg fikk jo hele to til :D Den første gaven var en genial sparebøsse sak som teller hvor mye småpenger du putter på, og ATM har jeg $16.69 i småpenger. Da teller jeg ikke med en del quarters jeg har liggende utenom (fordi jeg savner på quarters med stater på). Den andre var en eske med godterier og $10 i quarters. :D Takk takk!

Så ble det lunch, og det var forferdelig egentlig. Fingermat, snacks, kall det hva du vil. Ikke noe mat som minnet om jul, bortsett fra pepperkakene mine. Jeg vil ha Pinnekjøtt, pølser og annet godt! Men jeg overlever, så får vi heller spise dobbelt så mye neste jul :D

Da gjestene dro i seks-tiden så var jeg så sliten at jeg bare gikk på rommet og la meg i sengen i noen minutt, før jeg tok å ryddet rommet mitt, OG pakket for turen til New York. Skjedde egentlig ikke noe mer i kveld, så har bare pratet med folk, og takk det med ro.

I morgen skal jeg klippe meg, og gjøre klart ting for New York turen, og på lørdag blir jeg hentet tidlig, så vi kan være på flyplassen til 9. Grandaddy skal kjøre meg, fordi Don & Laila skal til South Carolina på The Biltmore.

Runder av her, og beklager at jeg ikke har bilder. Tok ingen bilder :O

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo lille venn og god jul i huset.
Det gikk bra on Christmas Day skjønner jeg. Nei du kan vel ikke sammenligne med julen hjemme, men du skal få så mye pinnekjøtt du vil når du kommer hjem så det lover eg deg.

Du fikk da litt penger og greier da. Jeg har også satt inn penger til de vennen. Håper de er kommet på kontoen din..

Du må ha god tur til NY nok en gang. Vær forsiktig men ha det kjempemoro.
Skal følge med på bloggen som vanlig.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Du fikk virkelig en Iphone 3G i julegave....

Martin sa...

Nei, det gjorde jeg ikke. Fikk en dock. Telefonen kjøpte jeg i August.