lørdag 27. desember 2008

Fredag 26. desember

Jess, da sitter jeg her, klokken er 11.25, den 26. desember 2008. I morgen setter jeg meg på flyet til New York, for å møte en bunke nordmenn. Det er rart med det, med tanke på at jeg har møtt de fleste av disse en gang, og andre har jeg aldri møtt, men likevel, så føler jeg at jeg kan kalle dem venner. Når man er utvekslingsstudent, og snakker med andre utvekslingsstudenter, så får man utrolig spesiell følelse, da man forstår hva de andre snakker om, og man er i samme situasjon.

Nok filosofering for i kveld. Jeg stod opp klokken 9 i morges, tok en dusj, og var klar til å gå ut døren 09.45. Laila og Don skulle dra tidlig (rundt 12, halv ett), så skulle jeg fikse ting, så måtte det skje før da. Vi dro til frisøren, og jeg fikk klippet håret mitt. Var ikke veldig mye hun tok, men ble ihvertfall litt fasong på håret igjen. $14 + tips skulle hun ha.

Dro innom postkontoret, før vi dro hjem. Kom hjem, slappet av, pakket ferdig, snakket med Ingrid, og sa hadet til Don & Laila. De dro altså til The Biltmore i South Carolina, og er ikke hjemme før på søndag. Jeff kom etterhvert hjem, og sa han ble med til flyplassen i morgen tidlig.

Skjedde ikke noe særlig før Doug kom å hentet oss, så vi kunne dra ned til dem og spise middag. Fikk servert meatloaf og potetstappe, noe som var helt ok. Ikke min favoritt mat, men helt ok. Kjørte etterpå til Home Depot så jeff kunne få tak i en nettverkskabel for å få nett på X-Boxen igjen.

Kvelden har jeg bare brukt på å gruglede meg til turen i morgen. Gleder meg sinnsykt, men jeg hater flyplasser egentlig, og værre blir det på verdens travleste flyplass. Men skal nok gå greit. Håper bare jeg finner Mari på flyplassen i morgen, så jeg slipper å sitte der alene i flere timer.

Men da skal jeg finne senga, og få meg litt søvn før jeg står opp i morgen tidlig. Neste blogginnlegg kommer nok fra hotellet i Newark, så until then.. Hei!