torsdag 25. desember 2008

Onsdag 24. desember - Julaften

Yess, da var Christmas Eve over, og må si dette var stusselige greier. Jeg hadde gitt mye for å kunne dratt hjem i dag, spise middag og åpne gaver, for å så stikke tilbake. Jeg stod opp i dag klokken 11, til en sinnsyk vind utenfor. Gikk på MSN og endte opp med å ringe hjem tidligere enn planlagt.

Snakket med Pappa, Tone, Emma og til og med Magne, men han var så ivrig med å rope på Nissen, så ble ikke mye til prat med han. Mye gaver til han under treet visstnok.. Jeg tviler ikke et sekund. Ringte etterpå hjem til Mamma og pratet med folka der nede også.

Så skjedde det ikke mer på en stund. Rom- og flylistene til New York turen ble publisert på Explore America sine sider, så tok å skilte ut de norske og laget en ny liste ut av det. Vi er 32 nordmen inkludert meg som skal dra, og på flyet mitt til Newark er det også to andre norske jenter, så skal se om jeg finner dem på flyplassen.

Men, det ble bare chill frem til Gif Og Elise hentet meg og Jeff, for å dra å spise med Bob som har bursdag i dag. Planen var Fuddruckers, men når vi kom frem, så var det stengt, Stevi-B´s? Stengt. Zaxby´s? Stengt. Ihop? Stengt... Endte opp med Sonic burgere istedenfor.

Dro til kirken, og når vi kom ut, så regnet det altså, bilde i posten under. Det var helt vanvittig til regn, og jeg har aldri sett noe så kraftig. Stoppet på QT så jeg fikk tatt ut penger til Monica som hadde kjørt innom Applebee´s og kjøpt gavekort til Don & Laila for meg.

Vi dro hjem og slappet av med Cookiebaking og litt sånt, før vi spilte TurboCranium frem til kvart på ett, og vi fant ut at vi skulle sove litt, før vi skulle opp i morgen. Gaver rundt treet er det nok av, og 5 av de er mine... Hvorav 2 er fra Norge. (Pappa jeg åpnet din i dag, siden jeg ikke klarte å vente! :P Takk for marsipan, sjokolade og convertergreia. (som forøvrig hadde en sær form, og er ikke bare bare å få inn i veggen.)

Nå er jeg bare trøtt, og skal finne sengen. God natt, og God Jul.

Ja, og btw, takk for gaven Tone! Jeg skal prøve å bruke pengene på noe fornuftig. Prøve altså.

3 kommentarer:

Anonym sa...

God jul lille venn.

Håper det gikk bra selv om du kunne tenke deg å vært hjemme akkurat julaften, men bare gled deg til neste jul du....

Håper turen til NY blir etter forventningene. Mye spennende å se og oppleve.

Hils alle og pengegaven er satt inn nå. Bruk de med fornuft.

GOD TUR.

Skal hilse fra mormor og Svein og.

Klemz fra mamma

Vegard sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vegard sa...

Hvor fant du rom- og flylistene til New York turene? Jeg lurer på om jeg bor på rom med deg.