fredag 19. desember 2008

Torsdag 18. desember

Som jeg skrev i går, så hadde jeg fri i dag og jeg gjorde regelret ingenting (av den nyttige sorten). Jeg våknet rundt 10 eller noe, stod opp og skrudde på TVen. Ble sittende en stund, før jeg skrev ut en guide til hvordan innstallere noe greier på Macen. Deretter brukte jeg et par timer på å innstallere Windows, for å så teste ut et spill, og kjøre grafikkinnstillingene på very high.

Det funket fjell, så ble sittende å spille Madden mens jeg så litt på The Steve Wilkos Show på TVen. Tiden gikk ganske fort frem til folka kom hjem, og det ble mekket hot dogs. Slapet av resten av kvelden, før jeg gikk på stuen og spiste is..

I morgen er det juleferie etter 90 minutter på skolen! Også er det 8 dager til New York! :D:D

Forresten, så på nyhetene nettopp... En innbruddstyv tok tak i en katte og kastet den i været. Sjekk videoen: Gal mann kaster katt

Ingen kommentarer: