lørdag 20. desember 2008

Juleferie!

Hoy!

Da var det endelig juleferie for elevene på Cass High School. Jeg er ferdig med mitt første halvår på high school. Sært er det, men også utrolig godt med ferie.

Ettersom jeg ikke hadde time før 10.09 i dag, så hadde jeg planer om å få skyss til skolen senere, men det ble ikke noe av, så tok bussen til vanlig tid, 07.20. Hadde med meg Macen, så gikk rett til Satterfield sitt klasserom, og ble sittende der frem til 10.

Gikk til neste klasserom, altså naborommet og tok en 65 question multiple choice test om faget multimedia presentation, hvorav 50 av spørsmålene omhandlet PowerPoint. Jeg fikk 88% på den, og er vel fornøyd med det. Resten av timen satt jeg å spilte og pratet med Nick.

Omsider ringte det ut, og jeg ønsket folka god jul, før jeg gikk ut og ble hentet av Don. Vi stakk innom Checkers, før vi kjørte hjem og slappet av. Slappe av gjorde vi frem til 4, da Laila kom hjem og vi dro til Atlanta. Don skulle på julebord, så vi ble satt av på Perimeter Mall i noen timer.

Jeg stakk på Apple Store, og skaffet meg en sånn greie for å ha MacBooken min i, så den ikke ligger å slenger hvis jeg har den i en sekk e.l. Det var vel den eneste jeg brukte penger på der inne. Spiste også pizza til middag.

Når vi var ferdige gikk vi bortover til Taco Mac hvor Don og hans folk var, i downtown Atlanta. Midt i julebordssesongen. Artig artig... Etter å slått av en prat med sjefen hans, som visstnok er halvt finsk, så frykter jeg Don får sparken. Her er hvorfor:

Don: "Sweden is like Canada for us, to Norway."
Sejfen hans: "What about Finland? I´m half finnish"
Jeg: "Well, I´m sorry to hear that"
Sjefen hans: "...You know that I´m Don´s boss, right?"

Folk fikk seg en latter ihvertfall.. Vi kjørte hjemover, med en rask stopp på Hardees for å kjøpe milshakes. Kom hjem, og selv om jeg er trøtt som f*** så ofrer jeg en time til foran PCen for å oppdatere dere der hjemme, og andre i USA på hva jeg har gjort i dag.

GOD NATT! OG det er EN UKE igjen til NYC!

1 kommentar:

Anonym sa...

Unnskyld meg, hvorfor er det sært at du har gått halve året på kass? Sært av alle ord?!!! Du bruker det ordet i alle innleggene dine!!! Det har ingen mening :P