søndag 21. desember 2008

Lørdag 20. desember

Hoy...

Da var klokken 10.19, og jeg har nettopp kommet inn døren. Dagen i dag har egentlig vært ganske rolig, men er sliten likevel. Stod opp rundt 11, og fant meg en sausage biscuit til frokost.

Brukte formiddagen til å slappe av, snakke med mamma, og spille Madden. Alle i huset var borte, så var ikke mye å finne på. Ryddet litt på rommet, før klokken plutselig var halv fem. Jeg tok en lang dusj, før jeg gjorde meg klar for å dra bort.

Rundt klokken seks kjørte vi til The Giffords og spiste mat. Mike er han rike fyren i kirken, som Laila jobber for. Han har som jeg har blogget om tidligere, et helt villt stort hus, og jeg sverger jeg kunne rotet meg bort, om jeg ikke hadde vært i nærheten av Andrew.

Jess, spiste mat, fikk julegave og slappet av. Jeg, Jeff og Gif satt bare å hørte på musikk/stand-up show, inntil mobilen min gikk tom for batteri. Det skjedde når vi skulle dra hjem, så passet egentlig bra.

Søndag i morgen. Det betyr kirke, så får nesten finne senga nå! Vi snakkes! Neste gang jeg står opp tidlig (bortsett fra i morgen), er den 25. og den 27. når jeg reiser.

Ingen kommentarer: