mandag 22. desember 2008

Søndag 21. desember

Dagene går utrolig fort for tiden, og vi er jo allerede kommet til den 21. desember. Jeg har ikke helt fått det klart at det er jul om noen dager, og New York om under en uke. Er ikke mange dagene siden jeg trodde det var en måned igjen. Poenget mitt er vel at tiden går alt for raskt, og er ikke så alt for lenge til jeg kommer hjem igjen.

Dagen i dag har egentlig vært helt grei. Jeg er jo ingen fan av kirken, men i dag gikk det overraskende greit egentlig. Siste søndag i 2008 i kirken, så får bare henge meg på. Var i kirken frem til halv ett, før vi dro for å spise lunsj. Vi endte opp med 8 stykk og dro til Mexicana Grill, hvor jeg nok en gang hadde Chicken Nachos, noe som er utrolig godt! Blir fort mett dog..

Vi dro hjem igjen, og da var de football på TVen selvfølgelig. Så først Patriots hjemme mot Cardinals i snøværet oppe i Boston. En kjempekamp for meg som Patriots fan, da vi endte opp med en 47-7 seier. Er fortsatt ikke klare for play-off, men er ikke langt i fra. Etterpå startet Atlanta at Minnesota, og vinneren sikret seg en plass i play-offen. Med andre ord en viktig kamp for begge lagene. Atlanta spilte trygt og fint igjennom hele kampen, og vant 24-17, og er i play-off.

Dro tilbake til kirken en stund, før vi bestemte oss for å spise middag. Familien var keen på chinese i dag, så det ble Hong Kong restaurant. Chinese er ikke min favoritt, så spiste bare en "liten" porsjon med hvit ris, men mett, det ble jeg absolutt...

Dro hjem, og nå sitter jeg her. Har planer om å drøye det litt i kveld, så jeg slipper å stå opp tdilig i morgen, så lurer på å fyre opp Madden nå. Don & Laila har lagt seg, og Jeff er borte, så har ikke noe annet å finne på.

God natt!

Ingen kommentarer: