torsdag 18. desember 2008

Onsdag 17. desember

Hepp!

Nå nærmer det seg juleferie med stormskritt, og det samme gjør turen til New York. Vet jeg har sagt det ofte i det siste, men jeg gleder meg noe sinnsykt!

Sov alt for lenge i dag, og stakk ikke i dusjen før 06.50. Endte med at jeg fikk veldig dårlig tid, og måtte hive i meg mat og komme meg ut. Ble overrasket da jeg gikk ut døren, og det var rundt 20 grader ute. Veldig sært, med tanke på at vi er i midten av desember.

1st period gjorde vi ikke noe veldig nyttig, men Mr. Levine hadde endel godteri som han delte ut. Jeg klarte å karre til meg 4 poser, og var fornøyd med det. Men jeg har sagt det før, og sier det igjen. Amerikanske ungdommer er elendige på geografi. Vi hadde hangman, og noen valgte a som første bokstav. Jeg tok en råsjanse på at det var Afghanistan, noe som var korrekt. Så kommer det fra noen; "Afghanistan? Is that really a country?". Neida, USA har bare en hel masse styrker der nede :P Og det neste var "Uzbekistan" som jeg igjen klarte, og det hadde ikke folk hørt om engang.

2nd period var tragisk kjedelig. Coach Allen hadde ingen planer for dagen, annet enn å ta inn boken vår, og fortelle hvordan vi ligger an i faget. Jeg fikk vite at jeg klarte 86% på eksamen, og ender dermed US History faget med 85% average, noe som jeg er veldig fornøyd med, etter den tragiske karakteren jeg hadde tidligere i høst.

Gjorde ingenting i Web Design, men fikk en godnyhet om at jeg var exempted fra eksamen på fredag, noe som betyr at jeg har kun en eksamen på fredag. Greit nok det, men irriterende å måtte dra på skolen til 10.09, og dra hjem 11.39. Satt på Ms. Newsomes rom i lunsjen og jobbet med filmprosjektet, og ble ferdig til 4th period startet.

Sendte filmen til Ms. Newsome og fikk skryt igjen. Hun bruker å lage sånn skjema, slik at vi kan gi grade oss selv, og av maks 200 poeng, ga jeg meg selv 170, fordi jeg ikke hadde lagret filen som en windows media player fil, og noe annet. Grunnen er jo at jeg brukte Macen min, og ikke kan lagre som windows media player fil. Men det gikk greit, og hun ble bare mer imponert over at jeg hadde brukt et mer profesjonelt program enn Windows Movie Maker til prosjektet :p Fikk fullpott 200 poeng, og dermed gikk karakteren min opp til 94% i faget.

Dro hjem, og slappet maks av i et par timer, før vi dro for å spise middag. Vi endte opp på Captain D´s, men jeg orket ikke spise fastfood fisk i dag, så spiste bare kylling. :P Dro i kirken etterpå, før vi dro hjem.

Fikk plutselig lyst til å se "The Wave" igjen i stad, så jeg gjorde det, før jeg altså skrev denne bloggen. I morgen er det fri, så da blir det å sove en god stund, før jeg skak fikse noe greier på Macen, og vaske klær, samt rydde rommet.

Vi snakkes!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo igjen.

Kjempeflink du er på skolen da Martin. Eg er imponert over at du klarer dette så bra.

Må skryte litt da vet du.... Er jo mamma'n din så det er lov...

Håper du har hatt en fin fridag.
Lykke til på prøven på fredag.

Klemz fra mamma