tirsdag 16. desember 2008

Mandag 15. desember

Hoy...

Mandag igjen, og eneste som fikk meg til å stå opp i morges, var tanken på juleferie 4 skoledager senere. Spiste vaffler til frokost, før jeg tok bussen til skolen. Da jeg ikke har mer lekser i år, så satte jeg meg ved en av PCene på biblioteket og tok en kort test prep på Algebra 1, før jeg gikk til EOCTen.

1st period hadde jeg altså EOCT, End Of Course Test, Eksamen whatever i Algebra. Kan ikke si at det var særlig enkelt, og jeg ser jeg har øvd på feil ting den siste tiden :P Klarte likevel å svare på de første 43 spørsmålene vi skulle svare på i dag, før det ringte ut.

Gikk til 2nd period, hvor jeg hadde nok en EOCT del 1. US History var faget, og dette var enda vanskeligere. Spørsmålene var bygd opp på en forferdelig vanskelig måte, men jeg tror jeg skal klare å bestå den. Kan også tilføye at laveste test grade har blitt eliminert fra karakterkortet, slik at jeg nå har 98% i US History igjen.

3rd and 4th var vel egentlig normal. Gjorde ikke noe særlig, og det tok ikke lang tid før skoledagen var over. Dro hjem, og spiste lunsj. Orket ikke blir med til Achworth, så ble bare hjemme, og har brukt kvelden på å høre på musikk og lese til prøve, samt lese en hel masse artikler om romfart på Wikipedia.

Nå skal jeg finne sengen, og gjøre meg klar for del 2 av EOCTene i morgen. Wish me luck!

NYC om 11 dager!

1 kommentar:

Anonym sa...

God morgen.

Håper det ikke gikk altfor galt på prøvene i går da... Men du må ha lykke til med prøvene idag og.
Håper det slår an...

Ha en fin dag, lille venn.

Klemz fra mamma