mandag 15. desember 2008

Sønda 14. Desember

God morgen...

I dag var det søndag, og det er egentlig ingenting å skrive om denne dagen. Jeg våknet med en sinnsyke hodepine, og ble hjemme fra kirken i dag. Lå i sengen til rundt 2, da jeg stod opp og tok ne dusj, spiste lunsj og så på football i noen timer.

Klokken 6 dro vi til kirken for evening worship. En rask stopp på QuickTrip før vi dro hjem igjen. Resten av kvelden har jeg bare slappet av og pratet med venner. Føler meg mye bedre nå, og gruer meg til den siste uken før ferien.

Den neste uken skal jeg ha to EOCTs, altså End of Course Tests, det samme som eksamen i Norge, bare hakket enklere. Multiple choice, etter hva jeg har fortstått, i tillegg har jeg finals i to andre fag, men aner ikke hvor harde de oppgavene blir.

Sneiks!

Ingen kommentarer: