fredag 7. november 2008

Torsdag 6. november

Torsdag er som regel torsdag, og i dag var torsdag en torsdag. Helt villt hvor flink jeg har blitt til å stå opp om morgenen! Klokken ringer 06.30, og 06.40 er jeg ute av badet etter å ha dusjet, og ordnet meg.. Imponert?

Ikke særlig mye å rapportere fra skolen i dag for å være ærlig. Ikke at det er så utrolig interessant heller. Nope, skjedde ingenting på skolen i dag. Gjorde ingenting i både Web Design og Multimedia, så satt på pcen og gjorde minimalt fra 11.45 til 3.25, bortsett fra lunsjen. Ganske så chill egentlig.

Kom hjem, og guess what? Gjorde ingenting :P Eller jo, jeg vasket sinnsykt mye klær, snakket med folk på MSN, og vurderte å svare på mailen din Mamma, men folk kjenner meg, jeg hater å skrive lange mailer.. Meeen, jeg syns synd på deg og butikken ihvertfall, håper du får fikset det!

Så bestemte Laila seg for at i dag spiser vi ute, på KFC... Da vi kom frem på KFC, så var de tydeligvis ikke interessert i flere kunder, for det kom aldri noen og tok bestillingen vår. Vi endte opp med å dra til Chick-Fil-A isteden, til min store glede!

Etter mat endte vi opp med å kjøre ned til Achworth til jobben til Don. Hvorfor? I have no idea, men jeg og Jeff stakk innom Circuit City som har store closings akkurat nå. Går visst ikke så bra med de :p Masse billigere TVer 'n stuff, men fant ut at jeg ikke hadde plass, eller penger til 72" skjermer osv. :P

Stakk innom OfficeMax for å hilse på Don selvfølgelig, før vi brukte en liten halvtime inne på Books A Million. Jeg leser ikke bøker, men joda, jeg endte opp med to bøker til $30. To Obama bøker som jeg lovet meg selv å lese. Wish me luck...

Vi kjørte så hjem igjen, og her sitter jeg.. Er passe trøtt, så skal få meg litt søvn straks. I morgen drar jeg opp til Garret hvor vi skal ha Xbox party natt til Lørdag. Det skal spilles både Halo og Fifa 09. Blir vel fun det :)

Ny spørsmålsrunde.. Dere kjenner greia. Send dine spørsmål til martin.flikkeshaug@gmail.com og svarene kommer til uken! Kjør på...

Ingen kommentarer: