torsdag 6. november 2008

Onsdag 5. november

Hoyy!

Da var det altså onsdag, og tid for skole igjen... Jeg sovnet sent i går, rundt 1, men var våken når klokken ringte 06.30 i morges. Tok en dusj, spiste frokost og var klar lenge før bussen kom, og den kom tidlig i dag.. Måtte faktisk løpe ut for å nå den, dog stopper den uansett, så det gikk fint.

Kom frem på skolen 5 min tidligere enn vanlig og jeg gikk rett til biblioteket og gjorde lekser. Hørte på stemningen etter valget, og det var utrolig mange delte meninger.

1st period, Algebra 1. Vi hadde make-up day i dag, og jeg hadde en exponents quiz å gjøre. Ble raskt ferdig med den, og begynte på leksene. Rakk ikke gjøre mye før alle seniorer ble kalt til auditoriumet for Renaissance pep-rally. Skolen vår har et program som kalles Renaissance, hvor man kan få premier, og spesielle kort for å gjøre det godt på skolen. Skal ikke gå så nøye inn på det. Gikk så tilbake til klasserommet, og gjorde ferdig leksene.

2nd period, US History. Møtte opp i klasserommet, og Coach Allen spørte hva jeg syns om pep-rallyet. Helt ok, sa jeg, og han sa at jeg fikk sett det en gang til, siden hans klasse er en juniorklasse, og vi er kun 2-3 seniorer i den klassen. Ergo, jeg fikk også sett juniorene sitt pep-rally for Renaissance programmet. Etterhvert gikk vi tilbake og hadde undervisning resten av timen...

Ikke så mye å si om resten av timene egentlig. Gjorde noen oppgaver i Fireworks (...) i Web Page Design, og fortsatte med karriere PowerPointen i Multimedia. Etter skolen, og frem til bussen kom, så brøt det ut 3 slåsskamper utenfor skolen, alle pga. valget i går, alle mellom en redneck og en svart. Det toppet seg på bussen da to Obamafans (en svart, og en hvit) begynte å fighte fordi han hvite sa at Obama bare er 15% svart, og rase er ikke et tema.. (Noe det ikke er...!)

Kom hjem, slappet av, spiste middag og slappet av litt til. Tekstet litt med Garret, og ser ut som jeg skal dit på Fredag for å spille Xbox med folket. Ringte også Pappa i dag, men nå vil ikke microfonen min samarbeide så godt lengre, så det blir litt sært å snakke innimellom...

Vi dro i kirken, noe som det ikke er så mye å skrive om egentlig, før vi kjørte innom Dairy Queen, og kjøpte is. Jeg fikk en milkshake, sjokolade selvfølgelig. Stoppet på QT og kjøpte brus før vi kjørte hjem.

Gudd najt!

Ingen kommentarer: