søndag 9. november 2008

Fredag 7. og Lørdag 8. november

Hallei!

Da er det lørdagskveld, og jeg må bare beklage at jeg ikke blogget i går. Men som jeg skrev, så skulle jeg bort i går.

På skolen i går, så hadde jeg ikke mindre enn to store prøver. Unit test i algebra 1, hvor jeg blir sinnsykt skuffet om jeg får noe annet enn A- eller bedre. Jeg følte det gikk ganske så bra nemlig. Da jeg var ferdig, rakk jeg å gjøre 3 kapittelbonuser for US History.

2nd Period, US History og dagens andre prøve. Kapittel 1 til 23, et rent mareritt for å være ærlig. Greia med 100 spørsmål, er jo at en feil er minus 1% på prøven... Også er det et kapittel jeg alltid feiler på.. (10 feil på rad), men husker aldri hvilket kapittel det er, og får dermed ikke rettet det opp :P

Resten av skoledagen var ikke noe å rope hurra for, og det var godt å endelig få helg. Dro hjem, og slappet av, før Garret og Ben kom å hentet meg, litt etter 5. Vi kjørte litt diverse steder for å hente ditt og datt, før vi kjørte til Garret. Han bor i Kingston, et stykke utenfor Cartersville, så tok litt tid å kjøre.

Da vi kom frem så spiste vi Pizza som Alison (søsteren til Garret) tok med hjem fra arbeid, og det var vel nok pizza for en liten hær! Tror det var 9 pizzaer, og vi var 8 stykker der :P Etterpå koblet vi opp X-Boxene, linket de sammen (Tre maskiner, tre TVer og 8 spillere). Vi ble sittende å spille så og si konstant fra 7 om kvelden til halv fire neste morgen. Og fortsatt så er jeg elendig i Halo! Sovnet rimelig fort etterpå, og sov ganske lenge i morges.

Stod opp, spilte litt FIFA i morges, før Garret og Ben kjørte meg hjem. Var hjemme rundt 1, og siden da har jeg gjort veldig lite! Startet med å lese nyheter og diverse, før jeg prøvde å ringe Mamma, men hun er visst i Oslo, så snakket litt med Svein, før Laila og Don kom hjem. De hadde vært borte i dag, så de kom hjem med mat til meg og Jeff... McDonald's ftw :P

De dro igjen ikke så lenge etterpå, for å spise mat i kirken. Jeg og Jeff ble hjemme og spilte enda mer X-Box. Spilte en liten time, før jeg leste litt i Obamaboken min, spiste kveldsmat og pratet med folk på MSN.

Men nå er det senga her!
Vi snakkes!
Yes We Can!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Synd jeg ikke var hjemme når du ringte, men var som sagt i Oslo på messe. Hadde det veldig hyggelig sammen med Jan, Ketil og Greta. Er temmelig sliten etter en bare 3 timer søvn inatt.

Kanskje du kan prøve å ringe i morgen??

Ha en fin dag videre. Klemz fra mamma