mandag 10. november 2008

Søndag 9. november

Jess.. Da var helgen straks over, og en ny uke er igang. Stod opp litt sent i dag, men tok en rask dusj, før jeg spiste hjemmelagde pannekaker som Laila laget til frokost. Rundt 09.30 kjørte vi ned til kirken, og der gjorde vi jo det vanlige.. Bible study og worship.


Rundt kvart på ett kjørte vi ned til Gondolier Pizza og spiste pizza (selvfølgelig?). Stappfullt var det også, så vi prøvde å spise litt raskt og komme oss hjem, for å se på Atlanta - New Orleans på TVen. Vi droppet av Monica før vi dro hjem. Så litt på kampen, før jeg og Jeff spilte X-Box. Bob og Andrew kom over etterpå, så da spilte vi et par kamper på FIFA, før jeg overlot X-Boxen til dem. Stakk på rommet og slappet av med NFL, og snakket med folk på MSN.

Dro tilbake til kirken klokken rundt klokken 6, og var hjemme rundt 8. Etter det så har jeg vel egentlig bare slappet av, spist middag og snakket med folk på MSN, igjen... Er sliten nå, så skal vel prøve å finne sengen.

Vurderer også å ta et par skrivefri dager, for å finne inspirasjon til å skrive på en annen måte, da jeg er lei av å skrive det samme så og si hver dag. Tviler på jeg kommer til å ta pause, men må finne en ny måte å skrive på uansett :P

God natt!

Crap.. Var det i dag det var farsdag? I så fall, gratulerer Pappa! :P Får ringe i morgen..

Ingen kommentarer: