tirsdag 11. november 2008

Mandag 10. november

Yayy.. Endelig mandag? eller...?

I natt våknet jeg klokken 03.50 og trodde det var på tide å stå opp. Fant jo fort ut at jeg fortsatt hadde nesten 2 timer og 30 min igjen med søvn, så tok ikke mange sekundene før jeg var i drømmeland igjen. Våknet igjen av klokken 06.30, så da stod jeg opp, dusjet, spiste frokost og gikk ut til bussen. I dag var det iskald, og det var is på bilrutene osv.

Kom veldig tidlig på skolen i dag, to minutter tidligere enn vanlig. :P Så jeg fikk gjort masse lekser både før 1st period og selvfølgelig i timen. Er nå ferdig med US History leksene for i morgen og onsdag. Godt!

Coach Allen var borte i dag, så Mr. Dalton hadde ansvaret for klassen igjen. Det er tydelig at han ikke helt liker hvordan Coach Allen har det på rommet, for hver gang han er borte så er klasserommet varmere, vi skriver mindre notater og han spiller musikk i timen!

Gjorde absolutt ingenting i web page design i dag, mens i multimedia jobbet vi med resumè som vi må lage.. Irriterer meg at de ikke bruker CV her borte, siden det er jeg allerede ferdig med. Resumè er bare sæært..

Etter skolen dro jeg hjem, slappet av i en liten stund før jeg ringte Mamma og snakket i en liten halvtime. Prøvde å ringe Pappa, men der var det ingen hjemme... Si ifra om du er hjemme i morgen da, så ringer jeg igjen da.

Til middag i dag så kjørte vi til Los Arcos, og spiste mexican food. Spiste som vanlig Nachos med kylling, og som vanlig er porsjonene aaaalt for store for meg. Servitøren (Hva heter det når servitøren er dame?) vår hadde første dag i dag, og var ganske irriterende egentlig. "Are you ok? You need something?" Den hørte vi rundt 40 ganger på ... 40 min?

Før vi kjørte hjem så dro vi innom Wal-Mart hvor juletreet er oppe allerede. Vent til etter Thanksgiving ihvertfall! Jeg har og funnet ut jeg er leeeeeei Wal-Mart nå. Kjørte hjem, skrev ut noe greier Mamma sendte meg på mail og lot Laila lese det...

Nå sitter jeg her å prater om alt og ingenting med Ingrid, før jeg skal finne sengen om en liten time... I morgen skal seniorene ta "09" bilde ute på fotballbanen, så det blir sannsynligvis kaldt!

Prekæs! ...Og folk kan gjerne kommentere!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei påsan

Var på jobb i går kveld, jobber til 23 i kveld også, du kan jo ringe meg rundt midnatt (norsktid)

Papps

Marte sa...

Du er utfordret : )

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

Unknown sa...

Servitrise