tirsdag 11. november 2008

Jeg er utfordret...

Yes, da har jeg visst blitt utfordret av Marte.

Rules:
- Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.
- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

- Jeg er en pingle i matveien.
- Jeg er ingen fan av dyr, men lever med katter både i USA og Norge.
- Jeg er dårlig på å ta imot komplimenter.
- Kan de to første versene på "The Star-Spangled Banner", men bare et av "Ja, Vi Elsker".
- Jeg er vandt til støy på rommet, og sliter å få sove uten det.
- Jeg er dårlig på å finne 7 ting folk ikke vet om meg.
- Jeg har ikke tolmodighet, jeg bare later som.

Ok, dårlige svar, men care.. Jeg utforder Ingrid, Markus, Kine Lovise, Andrea og Ida. Dere vet hvem dere er, bare skriv i vei.

Ingen kommentarer: