fredag 21. november 2008

Torsdag 20. november

Hoy!

Da var torsdagen her, eller snart så er torsdagen over... I dag var jeg våken når klokken ringte 06.30, så jeg stod opp og tok en rekordrask dusj, før jeg leste norske nyheter, mens jeg spiste vaffel med maple syrup til frokost.

Dro på skolen, gjorde ferdig leksene mine og gikk til algebra. Mr. Levine var borte i dag også, så vi hadde vikar. I dag så hadde JROTC sånn helikopterdag, så det kom en Black Hawk å landet rett utenfor klasserommet vårt, så det var jo passe artig. Vi fikk selvsagt gå ut å se på og ta bilder. Er jo ikke hver dag man ser et helikopter av den typen rett utenfor klasserommet.

2nd Period, US History. Startet timen med generell prat, hvor han forklarte de siste dagene vi har igjen før ferien nå, og i US History har vi 11 vanlige undervisningsdager igjen. De andre dagene er enten prøver eller EOCTs (End of Cours Tests). Så gikk Malcolm opp til tavlen for å se på karakteren sin, og fant ut at han hadde 95%, jeg skjønte ikke helt det, så sjekket min egen også. Joda, jeg har 96%!!! Så kom forklaringen fra Coach Allen; "Well, the reason you guys are doing so well, is because Malcolm is cheating of Martin, and he's doing really well right now. And you got exempted from that last test..". Takk for det! :D (Vi har nemlig en sånn greie, slik at hvis begge (den man sitter med) gjør leksene sine, mellom to tester, så blir vi exemptet fra den, og får altså 100)

Gjorde ingenting i web design, siden Mr. Satterfield var borte. Og i Multimedia jobbet vi med våre egne flaskeetiketter. Ja, jeg vet.. Det er latterlig. Dro hjem, og slappet av med en cola, og Pop-Tarts. Ringte så til Pappa og pratet med han i en 40 minutter.

Etterhvert kom Laila hjem fra jobb og Wal-Mart, så da ble det middag. Left-overs fra tirsdag, men var ikke så værst faktisk. Stakk i kjelleren etterpå og spilte X-Box. Når jeg kom opp, så ordnet jeg brev og litt sånn som skal sendes i morgen. Hadde jo nesten glemt at papirene må være sendt til Explore America innen 27. november..

Lydklippet under er nok en gang fra US History. Coach Allen prater litt kort om World War 2.









Black Hawk helikopter...

Litt av klasserommet til Coach Allen. Det er han dvergen i hvit skjorte på bildet.

Kirkemafian i Cartersville Church of Christ. The Gif og Jeff.

2 kommentarer:

EMILIE sa...

så kult med lydklipp og bilder :)

Anonym sa...

Halla Martin! Hvordan går det? Akkurat nå er vi til Svein og Mette. Har spist taco og greier. Her er det altså 50 cm med snø! Skikkelig vinter her! Nå sitter gjengen å ser på Cæsar. Litt action i hverdagen vett :)
Håper at du har det fint der borte, og ønsker deg lykke til med skola.
Vi snakkes!
Hilsen Tonje Merete og Marius! :D