torsdag 20. november 2008

Onsdag 19. november

Hoyyy!

Onsdag igjen i dag, og halve skoleuken er over allerede. Var iskaldt igjen i dag, men som ekte nordmann så latet jeg som jeg ikke frøs. Gikk til biblioteket og gjorde lekser, før jeg gikk til første time.

Der hadde vi ikke noen lærer, før i de siste 20 minuttene, så da ble det styr og faen hele timen omtrent. Papirkrig, bokkrig, blyantkrig, you name it. Galskap! Andre time, US History gikk greit.. Notatskriving og presidentvideo, før vi fikk grupper til et prosjekt vi skal ha. Tror det skal gå ganske så greit. Kommer tilbake til det når vi begynner.

Gjorde ingenting i web design. Tok lunsj, valgte å sitte inne pga. den ekstreme kulden ute. Gjorde ingenting i multimedia. Tok bussen hjem, og slappet av i et par timer. Så litt på den nye firmwaren på X-Boxen når Jeff lastet ned den, før vi dro for å spise.

Igjen så er det Fuddruckers på onsdag, og nok en burger ble presset ned i magen min. Er helt villt hvor mett jeg blir av "så lite". Rundt 7.10 så dro kjørte vi ned til kirken for bible study. Da vi skulle dra hjem, så vi at vi hadde et flat tire, og dermed ble vi værende i kirken i 40 min ekstra, for å få skiftet dekk. Dro innom QT og kjøpte oss noe drikke, før vi kjørte hjem igjen.

Nå sitter jeg her, og skal ta kvelden.. Er utrolig trøtt, så regner med jeg sover ganske fort. :P

Mamma, jeg har sendt deg en kort mail :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

legg ut fler bilder snart :D?

Anonym sa...

Støtter den:D

Martin sa...

Lover at det kommer noen bilder i dag. Tok et par bilder tidligere i dag.