onsdag 19. november 2008

AT&T kan dra til et visst sted!

Hei!

Dagen i dag har vært litt opp og ned egentlig, men mest kjedelig og irriterende. Stod opp til vanlig tid, trøtt som f... Dusjet, spiste frokost og tok bussen til skolen. Var enda kaldere igjen i dag, og er meldt enda kaldere til i morgen. Jeg som trodde jeg overlevde uten kald vinter i år!

Hadde en sub i matte i dag, og han brukte en halvtime på å snakke om masse sært, som han ikke skjønte selv hvorfor han snakket om, men fant ut at han var Obamasupporter ihvertfall. Svart var han også :P

I advisement i dag, så møtte vi i kantinen hvor vi fylte ut noen papirer til en test vi har på fredag. Ikke at jeg vet hva den går ut på, men regner med jeg finner ut av det. Gikk så til US History hvor vi tok notater som vanlig, så på presidentvideoen og jobbet med div. worksheets.

Gjorde veldig lite i Web Design, og det samme gjelder Multimedia. Dro hjem, og slappet av frem til middag. Kylling og ris, china style.. Veldig god mat. Etterpå var det altså tid for å kjøre tilbake til AT&T for tredje gang på tre dager. I dag ble vi lovet at det skulle fikses, men... NEIDA!!

Store Manageren waivet en fee på $26 slik at vi slapp å betale for et nytt nummer til meg, og alt gikk bra når vi opprettet nummeret. Yay, tenkte jeg. Men så får vi beskjed om at på familie abbonnement så kan man ikke ha mer enn 5 nummer. Ergo, så fikk jeg ikke ordnet det. Alternativet er å betale $105 i måneden for at det samme, noe som er uaktuelt! Nå er jeg rett og slett sinnsykt sint og irritert på AT&T. Don lovet han skulle sjekke opp andre alternativer, men om vi ikke finner noe, så kan jeg like gjerne skru av telefonen.

Dro hjem, gikk i kjelleren og spilte X-Box. Nå skal jeg sove og være sint på AT&T. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Synd at dette abonnementet ikke ordnet seg da... Men slapp av, Don ordner sikkert noe snart.

Skulle jeg bekrefte dette med reisen din eller?? Da må du hjelpe meg litt....

I dag er det snø her.....

Ha en kjempfindag.


Klemz fra mamsen