tirsdag 18. november 2008

Mandag 17. november

Da var en ny uke i gang igjen...

Var av en eller annen grunn lys våken klokken 06.20 idag, så stod opp og tok en dusj, før jeg spiste frokost. Leste litt mail og div, før bussen kom. Ute ble jeg møtt av en sinnsyk kulde, og frost på gresset.

Kom til skolen og gjorde lekser på biblioteket i 20 minutt, før det ringte inn. Ble ikke noe matte i dag, fordi Mr. Levine gikk igjennom notatskrivings prosedyrer.. Jess, folk kan visst ikke å ta notater. I tillegg fikk vi progress reports igjen og slik ser det ut nå, i 2nd nine weeks. (Disse blir lagt sammen med de fra de førse ni ukene og dert blir sluttkarakteren, men det blir ikke før jul.

  1. Algebra 1 - 80% (Har gått ned siden forrige rapport, men det er fordi vi har hatt en prøve og nesten ingen innleveringer.
  2. US History - 88% (Endelig får jeg god karakter i dette faget. Nå gjelder det bare å heve prøvekarakteren og, så blir dette en A tilslutt.
  3. Web Page Design - 100% (Hehe...)
  4. Multimedia - 93% (Hadde 80 på rapporten, men leverte inn tre greier i dag, og fikk utskrevet en ny, og da har jeg 93%.)
Er rimelig fornøyd med karakterene, men husk at for noen uker siden hadde jeg tre A's og en C, nå har jeg 2 B's og 2 A's. Vet ikke hva som er best jeg, men ting går bedre nå føler jeg. US History er ikke lenger et slitefag.

Notater i US History, før vi så litt mer på presidentvideoen og gjorde litt preview sprørsmål til neste kapittel i boken. Absolutt ingenting i Web Page Design, bare pratet med Brian og prøvde å tenke på hvordan vi skal lage siden til FBLA.

I multimedia så gjorde jeg altså ferdig tre ting, og leverte de inn. Da fikk jeg opp karakteren med 12% med en gang. Rakk ikke å gjøre så mye mer i den timen, så pakket sammen sakene mine og dro når senior bell ringte.

Dro hjem, og ventet på at Laila skulle komme hjem, slik at vi kunne ringe AT&T for å fikse mobilabbonement til meg. På telefonen måtte jeg bekrefte at jeg var jeg, før de sa at vi likevel måtte til butikken for å fikse det.

Vi spiste middag, før vi kjørte ned til AT&T Store for å fikse abb., men igjen så fikk de ikke overført nummeret mitt. Så vi skal tilbake i morgen, igjen, for å prøve noe annet, når manageren er på plass. Det ser ut som de ikke får overført nummeret mitt, til Lailas konto der. Vi kunne fått nytt nummer, men det koster $26, så da kunne vi komme inn i morgen, slik at vi kanskje fikk dekket den summen og at kunne overstyre den to-års kontrakten på abbonementet.

En kjapp tur innom biblioteket for å låne bøker (Ikke jeg nei, hehe...), og en tur innom Grandad for å hente en TV til meg. Den jeg hadde funket ikke, så da skaffet han en ny :D Vi kjørte hjem og Don koblet opp TVen for meg. Zappet litt rundt, før jeg så litt på NFL Monday Night Football, mens jeg pratet med folk på MSN.

I morgen er det tirsdag, og en dag mindre til fredag! Yay.. Ikke at noe spesielt skjer på fredag da...

Ingen kommentarer: