mandag 17. november 2008

Søndag 16. november

Hoy!

Våknet til kommentar på bloggen i morgen, om at Mamma og Svein hadde kjøpt flybiletter til Atlanta den 27. mars, med hjemreise 12. april. Dermed får jeg feiret bursdagen min med dem, og de kommer i Spring Break, så vi får se om vi tar en tur til Florida fks.

Dro avgårde til kirken og ble værende der til rundt kvart på ett.. Regner med jeg ikke trenger å beskrive hva man gjør i kirken? Synger, ber og hører på Gayton prate om alt mulig sært.

Til lunsj i dag, så dro vi til IHOP fordi Donny (sønnen til Don & Laila som ikke bor hjemme) hadde bursdag idag. Spiste hamburger, siden jeg ikke orket pannekaker til lunsj i dag. Donny fikk bursdagskake fra IHOPfolka og de er rett og slett gale. Vet ikke om noen av dere andre utvekslingsstudenter har vært der jeg, men de tar av når det er bursdager. (http://www.youtube.com/watch?v=obmEuz2gfHU)

Etterpå så kjørte vi innom AT&T Store for å se om jeg kunne få meg et bedre mobilabonnement. Jeg orker rett og slett ikke betale blodpriser for SMS her. Så vi fikk ordnet en deal, men de fikk ikke aktivert det, så vi skal ringe de i morgen. Men dette er hva jeg får:

$10 pr. måned - Grunnabonnementet. Har unlimited texting og 2500 ringeminutter delt på hele familien. Det går over to år dessverre, så er nødt til å betale Don & Laila for 1,5 år etter at jeg har dratt hjem, men det er uansertt langt billigere enn å måtte betale $60-70 for å bruke telefonen normalt med GoPhone.
$30 pr. måned - iPhone services. Unlimited data, voicemail osv. Dette skal visst gå an å disable når jeg drar hjem og går ikke over to år.
---
$40 pr. måned blir altså totalpris for unlimited texting, omtrent unlimited telefon, siden jeg ringer gratis til alle AT&T kunder også, unlimited dataoverførsel (KONGE!!) og slipper å tenkte på prisen lengre. $40 er under 300 NOK og det er ikke særlig dyrt for det jeg har listet over. Pappa, Tone, Mamma.. Om dere vil hjelpe til å betale, så sier jeg ikke nei takk :P

Dro hjem og slappet av med Falcons på TVen frem til vi dro tilbake til kirken. Nok en time i kirken, før vi kjørte hjem, og da spiste vi Lasagne til middag. Etterpå møtte jeg Inga på MSN og jeg fikk hjulpet henne med å fikse iPhonen. Jeg hadde aldri jailbraket en iPhone før, men med hjelp av en guide, MSN og LogMeIn så fikset vi det, uten noen større problemer! Nå vurderer jeg å gjøre det samme med min og, siden det finnes så mange programmer som krever at det er jailbraket.

Nå er jeg trøtt og skal sove! :P Report cards går ut i morgen, og nå er US History karakteren bra, mens mattekarakteren er rævva.. Æææ, irriterende :P

1 kommentar:

Anonym sa...

hey, sorry for at jeg ikke kom paa msn naar du var vaaken, men jeg var hos Ron helt til naa! Snakkes i morra?