søndag 16. november 2008

Lørdag 15. november

Hoy!

Dagen i dag har vel egentlig vært ganske kjedelig når jeg tenker meg om, men noen ganger så er det godt å kunne sove lenge og slappe av. Det var nettopp det jeg gjorde i dag. Stod opp rundt 12 og spiste frokost. Satt litt på MSN, før jeg tok en dusj og vi kjørte for å spise lunsj. Endte opp på Burger King, og Jeff ble hentet av Jesse fordi de skulle hjem og spille X-Box. Jeg hadde ikke så veldig lyst til å dra på Wal-Mart, Ingels, Kohls og hele pakka i flere timer, så jeg satt på hjem.

Når vi kom hjem, så satt jeg meg ned og så på UGA kampen, skrev mail til Tone, og bare slappet av. Rundt 6 så kom Don & Laila hjem igjen, og hadde med middag. Mini subs med skinke osv.

Etterpå kapret jeg X-Boxen i en liten time, før jeg egentlig bare har slappet av med PCen resten av kvelden. Har ikke vært noe å finne på i dag, så da blir det slik. Så slutten av Vanderbilt at Kentucky og starten på SNL med Don, før jeg nå skal få på sengetøyet på dyna mi, og finne senga. I morgen er det kirke igjen vettu! Må være opplagt til sånt... :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Her er alt bra. Kaldt er det og idag snødde det litt. Huff huff, vinteren er her...:-)

Idag har vi bestilt flybilletter til USA. Vi kommer 27.mars og drar igjen 12.april. Høres det kult ut eller??? Da får vi feiret bursdagen din der, og jeg gleder meg veldig.
Vi flyr til Atlanta så får vi heller leie oss en bil og ta en tur nedover i Florda,for det har jeg lyst til å se.

Men kan du sjekke hvilken hoteller vi kan bo på som ikke koster skjorta?
Og kanskje du legger op en fin tur til oss som du kan være med på...

Ha ei fin veka.

Klemz fra mamsen