lørdag 15. november 2008

Fredag 14. november

Hola amigo!

Da var det endelig helg igjen, og hohoy for en dag dette har vært, ikke for meg personlig, men generelt. Våknet i det klokken ringte, men Jeff rakk å stå opp før meg, og siden han bruker evigheter på badet, så fikk jeg sove i 20 minutter til. Rakk å ta en rask dusj, hive en pop-tart i risteren, før jeg ordnet meg ferdig og spiste frokost.

Kom til skolen, og alt var vel som normalt. Gikk som vanlig på biblioteket og gjorde leksene mine. Da det ringte inn gikk jeg til klasserommet, og da er klokken 8.05. Folk ramlet inn i klasserommet lenge etter announcements, rundt 8.17 ca, og begynte å snakke om at det hadde vært en fight, flere fighter, masse fighter overalt på skolen.

Folk stakk av fra klassen for å "gå på do", eller "gi nummeret til noen i familien, siden en venn var slått ned" og masse sært. Endte opp med at undervisningen startet rundt 9.10, altså over en time etter jeg kom til klasserommet. Alt pratet om fightingen fortsatte, og plutselig var timen over.

Gikk til US History og der fortsatte det. Coach Allen er blant "vaktene" som alltid har på en walkie, i tilfelle det skjer noe. Så plutselig kom det en melding om nok en fight, og da kom Coach Allen med dette geniale utsagnet:

Jesse: Piggy, what about all them fights...
Coach Allen: Haha, yeah... You know you guys have that "senior skip day"? Well, today is like... "fight day". There's like fight eeeeeverywhere.
*folk ler*
Coach Allen: I'm serious, it's been like 47 fights this morning, like what the crap?

Såå, hørte vi ikke så mye mer fra de greiene og hadde normal undervisning :P Etterpå så vi noen klipp fra D-Day, før timen var over. Hadde ingenting å gjøre i Web Design, så jeg satt bare å spilte "I Wanna be the Guy" igjen, mens jeg pratet med Brian.

I Multimedia gjorde vi nok en oppgave i Firworks, og fikk 100 på oppgaven før jeg ferdig, siden hun mente "jeg kunne programmet og kunne få med karakteren på progress reporten på mandag". Har ikke noe i mot det jeg.

Mens jeg ventet på bussen, så brøt det ut enda en liten fight.. Ganske crazy skoledag, men jeg holder meg langt unna, så ikke vær redd for meg :P Dro hjem, slappet av frem til Laila kom hjem med Pizza. Etterpå så jeg på The Office og Family Guy med Jeff, før Don & Laila dro bort, og jeg spilte X-Box i en time eller to.

Nå er jeg utrolig trøtt og vurderer å finne sengen snart. Skal sove lenge i morgen, siden jeg ikke har noen konkrete planer for dagen..

Prates!

Tone: Skal svare på mailen din i morgen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jepp. Den er gri :-) Ikke stress. Åpen hele døgnet 7 dager i uka mailboksen min.

Bra du ikke er med i den testosteron-klubben som skal yppe til fight for alt mulig.

Love, peace and harmony. (EG E GIRA FOR FREDEN. Gammelt jungelordtak fra ungdomstida mi). Hehe!