fredag 14. november 2008

Torsdag 13. november

Gudd mårning/kveld/natt whatever you like...

Dagen i dag har egentlig vært en ganske så god dag når jeg ser tilbake på den. Skjedde ikke noe spesielt, men en god dag uansett. Var litt trøtt i morges, men jeg ville ikke bryte den gode rytmen jeg er inne i nå, så stod opp når klokken ringte, tok en dusj og spiste frokost.

Hadde en sub i Algebra i dag, og jeg gjentar meg selv igjen; ALLE vikarer er tragiske! Jeg gjorde oppgaven min, før jeg jobbet med leksene til US History. I US History tok vi notater, fargela et WW2 map over Europa og så mer på Holocaust filmen fra i går.

Web Design var tamt i dag. Mr. Satterfield var litt småsyk og orket ikke undervise noe særlig, så jeg og Brian ble sittende i 90 min å spille "I Wanna be the Guy", det vanskeligste spillet jeg noen gang har prøvd. Etter en kald lunsj, så hadde jeg siste time, Multimedia. Gjorde en collagegreie og igjen fikk jeg skryt fra Ms. Newsome, selv om jeg ikke likte jeg jeg laget.

Dro hjem, slappet av frem til middag, før vi så på Donnie Darko on demand. Jeg skjønte ikke filmen, og i følge Madeleine så må jeg se den flere ganger før jeg skjønner den. Vel, skjer ikke enda ihvertfall. En ok film, men ikke helt min type.

Etterpå så så jeg noen minutter av MLS Playoff på ESPN, før jeg nå har fulgt mitt Patriots hjemme mot Jets. I skrivende stund er det 24-24 etter at Jets var opp 24-6 til pause.

Under så har jeg lagt til et lydklipp fra US History timen min. 1,5 timer med lydklipp fra US History, men må klippe ut litt, slik at det blir interessant må høre på. Vel, grunnen til at jeg gjør dette, er fordi jeg har skrytt av at han sier så utrolig mye konge. Lydklippet under er ikke så veldig bra, men en god plass å starte.







2 kommentarer:

Unknown sa...

Error opening file

Anonym sa...

(den funket for meg)

kunne du sagt hvordan du fikk inn den spilleren? alt slikt har nektet å fungere hos meg