torsdag 13. november 2008

Onsdag 12. november

Hoy!

Onsdagen nærmer seg slutten, og det samme gjør skoleuken egentlig. Våknet tidlig i dag også, så jeg stod opp, tok en dusj og spiste. Ganske standard blitt det nå... Er så godt når det er lyst ute klokken 06.45. Blir fort våken da har jeg funnet ut.

Dro på skolen selvfølgelig, og nei det skjedde ikke noe spesielt egentlig. Review i algebra, notater og en film om The Holocaust i US History. Utrolig hvor amerikanerne fulgte med på filmen. De som vanligvis lurer seg til en liten hvil, satt klistret som fluer. Rakk aldri å si jeg hadde vært i Auschwitz, men får se å nevne det i morgen. I tillegg så gjorde han narr av militæret vårt. Han hadde segg noe greier på Comedy Central, en fem "episoders spesial" om Norge og Oslo, hvor fyren på filmen skal ha snakket om det norske militæret og vist klipp av det, og sagt det der var alle ti. Det de viste var garden utenfor slottet :P

Hadde en drittsub i Web Design, så fikk omtrent ikke gjort noe artig, siden hun skrudde av PCen til de som ikke gjorde oppgaven sin. Aaaargh, jeg hater sånne lærere! Multimedia var lett, og jeg ble sittende å gjøre en oppgave, før jeg spilte et vanskelig spill og dro hjem.

Gjorde vel egentlig ingenting når jeg kom hjem, bare slappet av, spilte litt X-Box og snakket med Pappa i telefonen, før vi dro for å spise mat. Endte opp på Quiznos, og jeg er egentlig ikke fan av sånn sub og dritt, så spise noe annet sært, men det var greit nok. Dro til kirken og hadde bible study, før vi dro hjem igjen..

Ikke noe spennende å rapportere altså...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo lille venn.

Ikke alle dager er spennende hjemme heller så det så...

Men vi på BM Aasen&Five hadde en kjempedag idag. Åpning av den nye fine avd for kjøkken og bad. Var masse folk innom så det var kjempemoro.

Det kom en pakke fra CDON.COM idag til deg. Var det meningen at det skulle hit eller??

Ha en fortsatt fin dag.

Løemz fra mamsen