onsdag 12. november 2008

Happy Veterans Day?

Hepp hopp!

Stod opp til vanlig tid i dag, dusjet og spiste frokost. Ms. Wanda har begynt å komme tidligere og tidligere, så nå er hun er her ca. 07.15, istedenfor 07.25 som tidligere. Det er kinda irriterende, siden jeg nå må planlegge morgenen bedre.

Kom på skolen tidligere selvfølgelig, så gikk å gjorde leksene jeg ikke har fått enda, siden resten er ferdig. I Algebra 1 hadde vi mattebingo og jeg, Christina, Morgan, Jorge, Alex og Brenden vant tre runder på rad, men Mr. Levine er såpass dust at han ikke vet hvordan man spiller Bingo, så vi vant bare to ganger...

I advisement i dag så skulle alle seniorer møte til footballbanen, for å ta "09" bilde. Vi møtte opp, og formet 09 med alle seniorene. Tok noen bilder, før vi gikk inn igjen. Ganske kaldt der ute, men jeg overlevde. Resten advisement satt jeg bare å snakket med Garret og Jessica.

Ikke noe spesielt å rapportere fra US History, Web Design eller Multimedia. Gjorde ferdig noe greier i multimedia som jeg fikk full pott på. Resumèdritt... Etter skolen så var det bare å ta bussen hjem, men det endte opp med å ta litt lengre tid, siden vi møtte på en brannbil som stod mitt i veien. En toaster hadde tatt fyr hos noen folk, og da ble det jo krise da vettu..

Dro hjem, og resten av dagen har jeg egentlig bare slappet av. Var iskaldt inne i huset idag, sikkert fordi air-conditionen ikke står på heat, men på kulde... Har snakket med folk på MSN, samt spilt litt Fifa, før jeg nå skal finne senga før jeg sovner.

Sneiks!

Brannman Sam trallalalal...

Finn Willy.... Eller Martin evt. :P

Ingen kommentarer: