lørdag 22. november 2008

Fredag 21. november

Jepp! Da var det helg igjen, og det skal bli utrolig godt.

Var rask oppe i dag, og tok en dusj. Spiste frokost og gjorde meg klar for skolen. Var ikke så sinnsykt kaldt i dag, men ikke akkurat varmt heller. Gjorde leksene mine, før jeg stakk innom Mrs. Campbell i journalism lab'en så hun kunne få babybildet mitt og putte i årboken.

Hadde vikar i algebra 1 i dag og, men vi endte opp med å bytte vikar, siden hun vi hadde ga opp.. Gammel kjerring som truet med å skrive opp alle, fordi vi bråket. Jeg sa ikke et ord, og var sååå langt unna å få ISS. Og hun tullet ikke. Men tilslutt fikk vi altså en ny.

Coach Allen var borte i dag, så Mr. Dalton hadde ansvaret i US History. Timen gikk rimelig fort, og vi fikk god tid til å gjøre leksene til mandag. Gjorde ingenting i web design, og det samme i multimedia.

Dro hjem, snakket med Petter på telefon (eller lyd over MSN da), før vi dro for å spise middag. Endte opp med å spise chinese, og ja jeg hater fortsatt den ekle smaken de dynker maten sin i. Kinesere altså. En rask tur innom Dollar Tree før vi dro hjem igjen.

Nå sitter jeg her og ser på Operation Football, og venter på at Jay Leno starter. Skal sove lenge i morgen, så får vi se hva jeg gjør resten av dagen.

1 kommentar:

Leonie sa...

Hvordan kan du hate kinesisk?! Det er jo det beste som fins!