søndag 23. november 2008

Lørdag 22. november

Lørdag har alltid vært en dag hvor jeg har gjort svært lite, dagen i dag var ikke noe annerledes. Regnet med jeg ville sove til 12, men våknet klokken 10.30 og fikk ikke sove igjen. Stod opp og skrudde på TVen på rommet.

Rundt 11 så kom Laila inn og lurte på om jeg ville være med på Rite-Aid, QT og litt sånn, men jeg ble hjemme, siden jeg tenkte å dusje og litt sånn først. Drøyet det litt, men stakk etterhvert i dusjen. Da jeg var ferdig kom Laila hjem, og hun hadde med lunsj til meg. Checkers, Bacon Double Cheeseburger, og en cola selvfølgelig. Slapp å lage meg noe mat med andre ord. :D

Etterpå så jeg på diverse footballkamper, og spesielt på Michigan State at Penn State. Prøvde å så ringe Pappa for å høre om noe telefongreier, men han tok ikke telefonen, så ringe Mamma og snakket litt med henne istedenfor.

Senere så ryddet jeg og ordnet på rommet, mens jeg hørte på musikk. Brukte vel godt over en time på det, før jeg gikk i kjelleren og spilte NCAA mens jeg ladet opp til kveldens college football kamp.

Gikk opp klokken 8, spiste middag mens jeg så på Texas Tech at Oklahoma, noe jeg gjør enda. Texas Tech ligger for øyeblikket under 52-7, og kommer til å havne langt nede på listene. Ikke at jeg er fan av Texas Tech, men hadde forventet mer.

Skal se litt mer av kampen før jeg legger meg. I morgen er det kirkedag igjen, og jeg håper bare vi ikke drar langt vekk for å spise lunsj. Patriots spiller mot Dolphins i morgen nemlig!

Lydklippet under er nok en gang fra Coach Allen sin klasse, og det handler fortsatt om World War 2. Dette klippet fant ihvertfall jeg ganske artig, spesielt starten.









PS: Fint om dere som leser faktisk kommenterer. Blir så mye kjekkere å skrive, når jeg faktisk får tilbakemelding fra leserne. Har godt med unike besøkende daglig, så jeg vet det er mange som leser. :P

8 kommentarer:

Bjørnar sa...

Haha.. Kul aksent dere har i Georgia ;)

Anonym sa...

høres ut som du har en ganske rolig/vanlig verdag:)
du har ikke tenkt å begynne på noe sport elr no sånt for å få litt forandring da :)?

Anonym sa...

Hallo gutten og takk for praten igår.
Alltid hyggelig å snakke med deg selv om linjen er litt dårlig.

Håper du får snakket med pappa om dette abonnement greiene så ordner det seg skal du se.

Hvordan får jeg opp disse lydklippene?

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Er jo ikke så veldig mye å kommentere for når du ikke har så mye spannende å gjøre i hverdagen akkuratt...

Martin sa...

Bjørnar: Den aksenten du hører er ikke Georgia aksent (om det er læreren du tenker på). Han er fra New York.

Anynom: Jeg skal begynne med soccer når sesongen starter.

Anonym sa...

det virker kjempe gøy å være utvekslings student i USA! Hvem reiser du med :)?

Martin sa...

Jeg reiser med Speak :)

Anonym sa...

jeg kom tilfeldigvis over bloggen din egang i høst,etter det ble jeg avhengig:P
hehe,føler det er litt teit å være det når jeg ikke engang kjenner deg.

-tromsøjenta-