mandag 24. november 2008

Søndag 23. november

Jess.. Da var det søndag igjen, og dagen i dag har egentlig vært ganske kjedlig og langdrygt, men sånn er det noen ganger. Jeg har nesten sluttet å bry meg om det lengre.

Stod opp klokken 8, og pratet litt med Pappa på MSN, før jeg tok en dusj, og spiste pannekaker med masse sirup til frokost. Hadde fortsatt masse tid igjen før vi skulle dra, så jeg surfet bare litt på nettet.

Dro ned til kirken og hadde bible study, før vi gikk inn til morning worship. Bobby er på ferie, så Mike Gifford (han rike duden) holdt servicen i dag, og han pratet og pratet og pratet og pratet litt til. Ti over halv ett var vi ferdig, og jeg håpet vi skulle hjem å spise lunsj, men neida.

Laila tenkte vi kunne dra å spise lunsj med Don som var på arbeid. Vi kjørte til Achworth og til OfficeMax. Han som skulle ta over etter Don var ikke kommet, så vi ventet litt, og enda litt til. Etter en halvtime så bestemte vi oss bare for å dra i forveien, så da kjørte vi til Five Guys og spiste burger. Seriøst, de har den sykeste burgeren jeg har smakt så langt. Vet jeg har sagt det før, men denne er best!

Etterhvert kjørte vi selvfølgelig hjem igjen, og jeg stakk i kjelleren og spilte litt football, før jeg så litt av Falconskampen på TV. Dro tilbakr til kirken for en rask evening worship, før vi dro hjem igjen.

Da jeg kom hjem så ordnet jeg meg litt kveldsmat, og satte meg ned foran TVen med 24: Redemption! En 2 timers tv-film som lader opp til 24 Sesong 7 som starter i Januar. Ser lovende ut, men skal ikke si noe til dere der hjemme i Norge som sikkert må vente til mars eller noe før dere får se. :P

Ser på AMA '08 nå, men skal finne sengen snart. God natt!

PS. Dollarkursen på 6,35 i dag! Macen min er plutselig 2000 kroner billigere enn i går...

2 kommentarer:

Anonym sa...

når ble dollar kursen 6.35? :P

Martin sa...

Den var det i gaar. Naa er den oppe paa 7,15 igjen.. Tragiske greier.