tirsdag 25. november 2008

Mandag 24. november

Mandag igjen, og starten på en kort skoleuke er i gang. Var litt tungt å stå opp i morges, men hadde ingen problemer med å rekke dusjen, frokost og alt det der før bussen kom.

Mr. Levine var tilbake på jobb i dag, etter at han var bort forrige uke. Hans kone har ligget på sykehuset hele uken, men er visst bedre nå. Han følte ikke for å prate så mye matte i dag, siden det er ferie snart, så han bare oppfrisket litt av det vi gjorde for to uker siden, før vi fikk over 1 time "free time". Jeg brukte tiden til å gjøre lekser selvfølgelig.

Rolig time i US History også. Ble litt enkel notatskriving i begynnelsen av timen, før vi så på presidentvideoen igjen, i dag John F. Kennedy, og tilslutt jobbet vi med gruppeprosjektet vårt som skal leveres mandag etter ferien.

Så er vi tilbake i Web Design hvor jeg nok en gang gjorde ingenting nyttig. Surfet rundt på AT&T sine nettsider og regnet litt på dette med mobilabonnement, siden det andre gikk i vasken. Ser ut som det blir nytt, men venter til desember, så slipper vi å betale for denne måneden som snart er over. Gjorde ferdig flaskeetiketten min i Multimedia, før jeg bare ventet på at dagen skulle ende.

Ble møtt av et sinnsykt regnvær når vi kom ut, og jeg er glad vi har tak på bussholdeplassen. Da jeg gikk av bussen fant jeg hodetelefonene mine, som jeg mistet på fredag. De hadde altså ligget ute i veikanten i flere dager, og som jeg skrev lengre oppe, det regnet i dag. De funket likevel! Woho!

Har vel egentlig ikke gjort noe nyttig siden jeg kom hjem. Ringte først Mamma og Pappa for å avklare dette med mobilabonnement, før jeg fikk servert cheeseburger og fries fra McDonald's når Laila kom hjem. Spilte litt X-Box mens Jeff var på dramagreiene sine, og Laila var ute en plass.

I morgen er det altså ferie, og ingen skole før neste mandag! Blir utrolig godt med en pause nå, før vi kommer tilbake og har knallharde uker før juleferien starter. Gruer meg litt, men får bare gjøre mitt beste. Har A i 3 av 4 fag nå, så vi får ha som mål å gjøre om den siste til en A også.

God natt!

P.S: Jeg lover å bli flinkere til å legge inn bilder i bloggen. Er bare sånn at jeg glemmer å ta bilder, og orker ikke fylle bloggen med andre stock bilder, som ikke gir noen mening.

P.S 2: Om noen av dere som reiser til høsten vil at jeg skal skrive et innlegg om noe dere lurer på, så er nå den tiden du bør spørre. Har som sagt ferie resten av uken, og har derfor tid til å skrive litt.

3 kommentarer:

Sveinung sa...

Får kun torsdag og fredag fri jeg.. :/ Og en early release på onsdag.. Passe kjipt når naboeskolene har fri hele uken.

Anonym sa...

spørsmål til spørsmålsinnlegget ditt....
jeg reiser med speak neste år, men får ikke året godkjent og dermed ikke stipend... om jeg husker riktig har vel ikke du stipend heller... hvordan klarer du deg med stipend og cirka hvor mye penger bruker du? og også hvor mye hadde du spart opp før du reiser?

Anonym sa...

Har ett spørsmål, hvordan er det å snakke engelsk hele tiden? Jeg var på språkreise med STS i sommer, og å snakke med vertsfamilien gikk helt fint, men hvordan er det på skolen? Man må jo gjøre alt arbeidet på engelsk, men du er vel sikkert veldig flink i engelsk?