onsdag 26. november 2008

Thanksgiving Break!

Yes, da var det endelig ferie! Var sinnsykt trøtt igjen i morges, og våknet sånn helt plutselig klokken 06.45, 15 minutter senere enn vanlig. Hoppet i dusjen, spiste en pop-tart, syncet iPhonen og gikk ut i bussen.

Skoledagen i dag var utrolig rolig og chill. Startet med Algebra, hvor vi ikke gjorde noenting. Eller han gikk igjennom noe på tavla i 5 min, før vi fikk "free time" resten av timen. Som i går så brukte jeg tiden flittig og gjorde lekser, bonuser og prosjekt til US History.

2nd Period, US History. Vi hadde prøve i dag. 100 spørsmål multiple choice, kapittel 1 til 28. Det gikk overraskende bra (tror jeg), så er skuffet om jeg ikke får en 80 eller høyere på denne. Men både jeg og Malcolm har gjort leksene, så er bare å håpe at vi blir exempted på denne testen, og får nok en 100 :D

I Web Design og Multimedia gjorde jeg vel egentlig ingenting nyttig. Jeg spilte IWBTG og laget en rask wallpaper i Multimedia. Men igjen, ingen orket å bruke krefter i dag, dagen før ferien. I tillegg var det utrolig lite folk på skolen, og det ble enda færre utover dagen.. "Can (sett inn navn) please come to the front office for check-out..." Den hørte jeg utrolig mange ganger.

Tok bussen hjem fra skolen, og fikset litt papirer som jeg må sende inn til Explore America og litt sånn. Etterhvert dro Laila, Don og Jeff bort, så jeg var alene hjemme i et par timer. Jeg ryddet litt på stua og badet, samtidig som jeg hørte på musikk...

Etterhvert kom Laila og Don hjem, og vi så litt på Black Friday-kataloger som kom i posten i dag. Vet ikke om noen av dere andre utvekslingsstudenter har sett i katalogen til Wal-Mart blant ennet, tilbudene de har er helt ville! Ta foreksempel X-Box 360. Er du ivrig nok og får tak i en klokken 05.00 på fredagsmorgen, så får du den til $199 med spill og kontroller! det er rett og slett helt villt! De har populære DVD titler helt nede til $2 og digitalkamera med 6-7 mpix til $70. Nå er dette tilbud som varer så lenge lageret rekker, og butikken åpnet tidlig, så jeg får nok ikke tak i noe uansett, men Don sa vi kunne kjøre en tur etter midnatt, bare for å se på kaoset. Folk kommer til å stå i kø sier dem...!

Etterpå laget Don chocolate chip cookies, som jeg spiste en god del av, mens vi hørte på julemusikk og jeg fikk egentlig ganske så god julestemning. I morgen skal vi visst henge opp julelys, siden Don jobber i helgen. Men først så skal jeg sove lenge i morgen :P

Vi snakkes!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håper du husker å ta bilde av Wal-Mart kaoset da:)

Anonym sa...

Hei lille venn.

Godt med litt ferie ja. Skulle gjerne hatt noen dager fri sjøl og, men sånn er det bare...

Håper du får en fin Thanks Giving ferie. Kos deg masse.

Jeg drar til Oslo i helgen. Skal dra med Tone og Siw på jobben, men skal besøke Gro som er ganske dårlig for tiden.

Hels gjengen.

Klemz fra mamma

Anonym sa...

Ikke så voldsomt billig for XBOX 360 da. Får en X360 for under tusen lappen i norge nå

Anonym sa...

Have a nice thanksgiving Martin:-)

Nå skal jeg ha oppkjøring til eksamen. Blir vilt kaos i hodet mitt i to uker

Klem TEA