fredag 28. november 2008

Thanksgiving Day!

Hoy!

Da nærmer denne dagen seg slutten. Dagens for millioner av Amerikanske familier samles for å spise en hel haug med mat. Jeg hadde store forventninger til denne dagen, men ja jeg må innrømme jeg ble litt skuffet. Høye forventninger har jeg til morgendagen også, håper den innfrir ihvertfall.

Sov lenge i dag, våknet rundt 11, satt på PCen i tre kvarter, mens jeg så på Macy's Thankgiving Day Parade på NBC. Tok etterpå en lang dusj, før jeg ble sittende å se på football og sulte, siden det var mange timer til middagen enda.

Rundt klokken 2 kom gjestene og maten ble servert kort tid etterpå. De sa vi ikke skulle spise før 4, så jeg ble litt overrasket at det var mat allerede. Spiste villt mye mat og kunne jo nesten rulle rundt i huset etterpå. Amerikanere kan dette med å lage mye mat!

Etterpå ble det dessert selvfølgelig, før vi tok bilder og bare slappet av før gjestene dro hjem. Da gjestene dro ringte jeg til Pappa, før vi ble sittende å se på enda en football kamp. Senere snakket med andre folk på MSN og så på Click på TVn.

Er vel egentlig ikke så mye mer å si om dagen. Jeg ble som sagt skuffet over hele greia, da jeg trodde det var litt som julaften hjemme i Norge, men nei.. Har lagt ved et par bilder under. Håper det får beskrive dagen nok. Må nesten finne sengen, siden jeg skal ut å shoppe i morgen. Hvilke ønsker har dere til jul? :P







1 kommentar:

Linda sa...

Ble også litt skuffa. Alt styret og all den matlaginga for kun ett måltid, å så er alt over :p